We zijn weer thuis!!

Hallo meiden,

ja we zijn weer thuis. donderdagochtend is roan weer ontslagen. hij is dinsdag opgenomen met de bedoeling om een test te doen om te zien of de urine nu wel goed wegstroomt. Toen we dinsdag kwamen en de intake hadden gehad heb ik gevraagd wanneer dat onderzoek was maar dat wisten ze nog niet dus ze zouden er achteraan bellen. even later kwam de uroloog nog ff een babbel maken maar ook zij wist niet wanneer. ze had al meerdere pogingen gedaan om het functiecentrum te bellen maar kreeg ze niet te pakken. wij mochten later even naar beneden (ze zouden bellen als ze wat wisten) en toen kwamen we roan zijn professor tegen en die zei dat we om 2 uur dat onderzoek hadden. nou het was dus al bijna 2 uur, over 10 minuten ben ik bij jullie boven zei hij. dus wij weer naar de afdeling die nog steeds van niks wisten en daar wachten op de prof.
En ja 10 minuten later daar was hij maar we konden nog niet naar het functiecentrum. maar om een lang verhaal kort te maken wij konden dus niet meer dinsdag voor de test maar dat werd dus woensdag (balen) het functiecentrum had op de telefoon niet doorgeschakeld naar de pieper en daarom namen ze de telefoon niet op en ze zijn vergeten de afdeling een bericht te sturen wanneer.
maar goed de test is goed gegaan, de urine stroomt heel goed weg dus dat is een super bericht. dus wij ook helemaal blij alhoewel ik het nog niet kon geloven.. maar... nu hebben ze 24 u lang urine opgevangen van roan en nu gaan ze berekenen of roan zijn nier kan blijven zitten ja of nee... dus toch nog weer afwachten en als hij niet meer voldoende functioneert moet hij eruit en dan willen ze dat ook zo snel mogelijk doen en hij komt dan op de spoedlijst want de gewone wachtlijst van 4 maand duurt hen te lang. we horen het waarschijnlijk de 26e.

liefs frida

wow wat een verhaal, ben een tijdje hier niet geweest (of alleen even heel snel) dus heb vast eerdere verhalen gemist.
jeetje zeg wat een toestand met zo'n klein humpie. ben blij dat ze tegenwoordig zo veel kunnen en weten in de medische wetenschap. wens je heel veel succes en hoop dat hij goed werkt en dat jullie niet aan een operatie hoeven.

groetjes linda

Dat is goed nieuws. Nu hopen dat zijn nier goed genoeg is om te blijven zitten en dat jullie klaar zijn.
Ik duim mee!

Hoi Frida,

Ik heb het wel een beetje gevolgd, maar jeetje...
Ik ga nog meer duimen dat alles goed blijft gaan en dat de nier er niet weer uitgehaald hoeft te worden.
Heel veel sterkte nogmaals.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan