Webloggers?

Ik ben een echte weblogverslaafde. Vind het erg leuk om bij anderen mee te lezen en op het moment hou ik er zelf twee bij. Één over de zwangerschap en één over alledaagse dingetjes, maar  vooral over  mijn kleine meid.

Hoewel ik dit forum erg leuk vind (!), vind ik het heel jammer dat hij telkens zo vervelend doet. Meerdere berichtjes die ik wilde plaatsten, werden niet geplaatst, wat een beetje op mijn zenuwen werkt. (Net een heel verhaal getikt... )

Ik vroeg me dan ook af of er meer meiden zijn die een weblog bij houden.

Mocht je het leuk vinden om bij mij mee te lezen:
www.ondermijnhand.web-log.nl  Je bent van harte welkom ;).

Ik blijf natuurlijk hier ook wel rondhangen, blijft véél te leuk om iedereens ervaringen te horen en om vragen te delen.

(Nu maar hopen dat mijn berichtje gewoon geplaatst wordt haha)

Groetjes!

Hoi _Debora_,

Leuk, je weblog! Ik ben ook erg fan van weblogs, heb er zelf ook 1:

http://juffie24.punt.nl

Ik blijf ook gewoon op het forum hoor! Mijn forum is nog 'geheim', mijn echte naam staat er nog niet op. Pas na mijn echo op 4 december maak ik mijzelf bekend!
Ik wil namelijk niet dat een bekende er al achter komt dat ik zwanger ben.

Leuk dat jij al een echo gehad hebt, ik kan niet wachten! Is het trouwens eng, om een inwendige echo te laten maken of voel je er niets van?

groetjes, Juffie

Ziet er erg mooi uit! Kan je mij wat tips geven?
Net even snel geprobeerd of ik ook een pagina kon opzetten, maar gaat nog niet helemaal zoals ik wil...
Hoe heb de die 9-maanden-teller bijvoorbeeld geplaatst, en de banner? Ik krijg bovenin een balk met reclame. Waarom mis ik die bij jou?
Hoop dat je me wat tips wilt geven!
groetjes

@ Juffie24: Bij mijn eerste had ik ook een inwendige echo, toen zag ik er heel erg tegenop. Maar dat was absoluut  niet nodig, je voelt er eigenlijk  heel weinig  van, als je je goed kunt ontspannen. Ik was nu dan ook niet zo zenuwachtig. Geheel tegen mijn verwachtingen in mocht een echoscopiste in opleiding hem dan ook best bij me maken. ;)  

Ik heb het hartje ook al gelijk gehoord, wat ik heel speciaal vond. Bij de eerste moest ik daar echt tot de 12de week op wachten. Het blijft gewoon een mooie ervaring en tja, dat je dan met je blote onderkantje en je sokken  nog aan daar ligt haha, dat nam ik maar op de koop toe. ;)

@ mama_van_Tom: Ik heb die reclamebalk met een bepaald scriptje onderdrukt. Haha. Stiekem. Zoals heel veel web streepje loggers .

Op www.hoedoejedat.web-log.nl kun je echt heel veel leuke tips vinden en er staat ook veel andere uitleg op. Ik weet alleen niet zeker of die code daar ook op staat...  Maar als je bij www.web-log.nl  even zoekt op 'balk weg script' dan vind je hem geheid + de uitleg hoe je hem er op zet. Succes! Enne, als je zover bent kom ik graag kijken wat je ervan gemaakt hebt haha.  

Terug
Bovenaan