WEBLOGS

Hallo allemaal,

Misschien is het een leuk idee om hier weblogs neer te zetten die jullie hebben of zelf volgen (als je wilt dat we meelezen tenminste).
Ik merk dat er veel weblogs zijn over IUI, IVF, ICSI en vind het persoonlijk leuk om ze te lezen, omdat ik me vaak kan inleven in de situatie of voorbereiden op iets dat nog komen gaat. Hebben we een gemakkelijk overzicht.

Groetjes Stella
Bezig met 1e ICSI en donderdag as. punctie!!

PS Ik heb er zelf nog geen maar denk er wel over een bij te gaan houden

Hoi, ik heb er zelf ook geen een maar lees ook vaak mee. Ik heb maanden lang de web site van petra gevolgd zij was ook bezig met ivf en is uit eindelijk bij de laatste zwanger geraakt en heeft inmiddels een prachtige zoon.
Ik vond het ook heel herkenbaar haar verhalen te lezen ik had daar echt iets aan.
Misschien ook voor mij een leuk idee om er een te gaan maken. Ik ben alleen niet zo handig met de pc moet dan steeds mijn vriend vragen.

Laat je het even weten als je er een hebt!

Groetjes Denise

Aangezien ik deze topic zelf gestart ben zet ik mijn weblog er ook bij. Ik ben hem gestart om voor mezelf alles op een rijtje te krijgen, maar misschien kunnen anderen er later wat mee als ze naar antwoorden zoeken (zo heb ik zelf ook al veel gehad aan diverse logs van voor mij onbekenden), vandaar dat ik hem er bij zet.

Stella

http://dedagdat.web-log.nl/  

Terug
Bovenaan