website maken

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb bedacht dat ik een eigen bedrijf wil beginnen. Ik wil het via internet gaan doen en ik kan bijna al het werk gewoon vanuit huis doen. Dus hoef Marissa ook niet alleen te laten. En omdat ik niet hoef te werken zouden eventuele inkomsten gewoon een leuk extraatje zijn. Maar nu heb ik natuurlijk wel een website nodig en er echt helemaal geen verstand van hoe je zoiets maakt. Ik kan natuurlijk een bedrijf bellen maar dan ben ik direct kei veel geld kwijt. Zit er onder jullie iemand die een website kan bouwen en het ook leuk vindt om te doen en voor een leuk prijsje mij wilt helpen? Dan hoor ik het echt heel graag

groetjes Linda

Ik heb zelf een bedrijf aan huis en ik denk dat je inderdaad niet moet onderschatten hoe belangrijk een goeie website is. En weet je, het gaat niet zo zeer om de website zelf bouwen, maar vooral om de google optimalisatie e.d. Over het algemeen heb je daar toch echt een goeie IT-er voor nodig.
Anders zullen waarschijnlijk niet veel mensen je site kunnen vinden. Het is wel veel geld, maar als je geen verkeer op je website krijgt, kan 'ie er nog zo mooi uitzien, maar heeft het uiteindelijk weinig zin.

Het is allemaal niet zo simpel als het lijkt, alleen 'even' een website bouwen. Je moet hem ten slotte ook onderhouden. Mijn man heeft een eigen bedrijf wat websites bouwt (niet voor derden) en ik onderhoud mijn eigen website, dus ik weet waar ik het over heb.

Groetjes, Marisa

Hi Linda,

Mijn vriend doet een opleiding hier voor en heeft al een paar dingetjes gemaakt, oa een website voor zijn broer, die heeft een eigen glazenwassers bedrijf en deze site gebruikt hij ook vaak.
Dus als je interesse hebt dat hij iets voor je moet maken laat het maar weten, en geef je ideeen door over hoe je wil hebben hoe het eruit komt te zien. Ook heeft mijn broer een eigen internetbedrijf maar hij heeft het wel echt door een professioneel bedrijf laten maken maar was er echt duizenden euro's voor kwijt! www.xseno.nl is van hem.
ik hoor t wel van je

xxxjes

hoi Linda,

ja een website bouwen is echt wel lastig. Het bouwen van een simpele site is goed te doen ook voor een leek, daar heb je allerlei mooie programma's voor, maar als je bijvoorbeeld een interactief deel wilt zoals een webwinkel dan wordt het echt werk voor een professional. Het is even een investering maar dat levert zichzelf wel weer terug. Niets zo irritant en zo'n afknapper als een slechte, niet goed werkende site.

Heel veel succes met het opzetten van je eigen bedrijfje natuurlijk! En het lijkt me een super   idee!

groetjes Tamar

Hoi dames,

Bedankt voor alle reacties. Gelukkig heb ik hier op het forum iemand gevonden die de site wilt gaan bouwen. Van de week ook even langs de Kvk en dan daar uitzoeken hoe het allemaal zit.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan