Wederom bloeding

Hoi meiden,

Hier weer een bloeding gehad, zit nu te wachten op telefoontje van de VK.
Hopelijk dat ze het nu verder gaan uitzoeken. Echo gister was immers goed, nu hopelijk naar gyneacoloog ofzo om te kijken waar het vandaan komt.....
Gek word ik ervan.......

xxxx

sterkte.
hoop dat het niks ergs is.

ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige vrouwen gewoon last hebben van bloedingen tijdens de zwangerschap terwijl er eigelijk helemaal niks aan de hand was en de baby gewoon gezond was en goed goed groeide.

maargoed je wordt er wel mega onzeker van. hoop dat je snel terecht kan voor onderzoek.

liefs MVJR

hoihoi,
hoop voor je dat alles goed is!
ik heb zelf ook regelmatig bloedingen en krampen in mijn buik, dus ik snap dat je je zorgen maakt!!
ik ben nu 27weken zwanger en voel gelukkig mijn kleine mannetje veel bewegen, dus zijn nu de zorgen wat minder geworden.
bij mij zijn ze er ook nog niet achter waardoor ik steeds bloedingen enzo heb.

dus ook al vinden ze niks, als het maar goed gaat met de baby!!

succes!!

he balen, jee wat naar
heeft de vk al gebeld? zou je misschien inderdaad ff langs de Gyn. kunnen gaan...

sterkte meis, lastig zo maar gelukkig heb je gezien dat alles goed is gisteren....

duim voor je!

Pff.. erg is dat he. Ik wacht nu ook op telefoon van de VK(wacht al vanaf vanmorgen kwart over 9 op telefoon). Even vragen wat ik nu moet doen met een hematoom in mn baarmoeder, of ik gewoon kan gaan werken of moet ik rusten...

Terug
Bovenaan