wederom een bericht vanuit het zkh

mamavan8kids

New member
Wat gaan die dagen en nachten sluipend voorbij. Morgen dus weer de echo. En dan afwachten wat ze daarvan zeggen. Ik heb hem helaas pas einde middag dus ben bang dat ik morgen nog niks wijzer word wat ze nu verder willen doen. De onzekerheid vind ik vreselijk. En dan de naderende kerstdagen het idee hier te moeten liggen terwijl ik niks weet over hoe en wat, is geen leuke gedachte. Ik hoop dat ze me morgen uiterlijk woensdag tot iets meer laten weten over hoe lang ze me hier willen houden zonder dat ze wat verder doen of zeggen?

 
Ik kan me helemaal voorstellen dat die onzekerheid verschrikkelijk is.
Maar met je kleintje is alles goed?
Ze zullen je toch neem ik aan wel op de hoogte houden van wat ze van plan zijn?
Hoe was de verjaardag van je andere kindjes?

Kop op, meid!

Liefs, Kirsten
 
ik weet niet waarom je in het ziekenhuis ligt maar ik wens je heel veel sterkte.. ik kan begrijpen dat het behoorlijk begint te vervelen en vooral als ze je niets duidelijk vertellen.. hopelijk kun je thuis de feestdagen vieren!!
 
Echt vervelend om zo in het ziekenhuis te liggen...

Hopelijk mag je wel tijdens de kerstdagen ff naar huis?

Als je het gevoel hebt dat je niet goed genoeg geinformeerd wordt, zou ik gewoon aan de bel trekken hoor!

Sterkte!!!
 
Opname is sowieso waardeloos maar met de kerst extra K*T!! Ik hoop dat je met kerst weer lekker thuis bent!!

De tijd zal idd wel langzaam gaan zo..............sterkte meis!

Liefs
 
zo vervelend als je niet weet wat ze gaan doen, ik zou alles willen weten het gaat wel over mij en mijn kind maar ja zo werkt dat niet altijd he.

sterkte!!
 
Terug
Bovenaan