wederom een update Rebecca, niet wat we hoopten

Nou voor de mensen die geen hyves hebben en toch altijd nieuwgierig zijn!!
Nou dinsdag is het beademingsbuisje eruit gegaan en ging super, gister werd er zelfs door verpleging geopperd om met arts te overleggen voor evt overplaatsing terug naar Leiden (voor ons max 20 min rijden ipv min uur) dus super!!!

Ben alleen gisteravond eigenlijk volledig ingestort, he leuk zo'n maatschappelijk werken die dingen op zijn manier wilt hebben, nu pieker ik over dingen die ik normaal nooit zou doen, en over dingen die letterlijk al jaren geleden begraven waren een totaal geen probleem waren, hij rekelde alles op en resultaat, 2 nachten niet geslapen en alles spookt weer in mn hoofd, jippy, Alles wat ik de afgelopen 14 jaar had verwerkt is nu plotsklaps weer omhoog en spookt weer, nou heerlijk!!!!

Dus door dat feit mocht ik dus eigenlijk niet mee van mijn nam vandaag, ga lekker naar paardje toe, nee je tijd, slaap lekker uit, doe wat je wilt!!!
Nou ik op hem wachten thuis hij kwam later dan verwacht, nou ga maar goed zitten, maar pak eerst een biertje, nou dan weet ik het al, slecht nieuws!!!

Ja NPT terug, die flow (ondersteuning) en er werd terwijl hij erbij was nog een scopie gedaan, zwelling en littekenweefsel van de beademingsbuis, ook nogsteeds niet duidelijk of haar stembanden goed werken of dat ze de zenuw toch geraakt hebben (=tijdelijke verlamming) of toch misschien door is (= definitieve verlamming, gevolgd door blijvende hees heid). En volgende week dinsdag weer een nieuwe volleige scopie, tot voorbij haar stembanden, dus weer volledige narcose, weer een beademingsbuisje, wat ook weer zijn gevolgen heeft!!!
Dus ja weer een stap terug, wanneer houd het eens een keer op!!!

Wat ik ook al eerder had neerget weet niet of het ook hier stond, maar iig op hyves, wordt nu werkelijkheid, ik denk dat iedereen al bevallen is van ons forum en de kleintjes lekker thuis heeft voordat onze kleine meid naar huis mag, ja ik weet het, mag niet zo denken, maar kan het ff niet laten.

En er is ook grote kans dat ik me ff een tijdje niet laat zien, zowel op hyves als hier, want hoezeer ik ook echt met jullie allemaal meeleeft en blij bent om alles te lezen het toch wel erg veel pijn doet, vnl zoals vandaag dat ik weer een tegenslag heb, en het nu gewoon ff niet aankan.

Ik zal weer op de site zijn als ik een nieuwe update zal plaatsen, ok zal wel leszen maar niet reageren waarschijnlijk.
Ik denk dat jullie het wel kunnen begrijpen en wens iedereen heel veel sterkte toe met de "laatste loodjes"en iedereen verder gefeliciteerd en succes met je ritme vinden. Maar ik doe ff definitief een stapje terug! En dan ben ik voor jullie het weten op volle kracht terug, en dan gaan we die mama en kids dag plannen!!!!

XXX Pauline en Rebecca

PS. iedereen bedankt voor alle reacties, ze zijn geweldig en ook motiverend.

Lieve Pauline,

Ppffff, het zit jullie niet mee he?
Wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Doe wat goed voelt, let goed op jezelf!!!
En dat het lot jullie nu eens wat gunstiger gestemd mag zijn !!!

Natasja

Och jeetje meid!!!! Wat jammer dat het weer minder gaat met rebecca.
Wat goed van jezelf dat je een stapje terug doet. Het is natuurlijk ook niet niks allemaal!!!
Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk gaat het straks toch allemaal wat beter met jullie kleine meid.

Liefs marielle

Hè Getver, ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Nog steeds je kleine meisje in het ziekenhuis en aan de beademing.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze snel opknapt en je goed nieuws kan melden.

Ik wens jullie alledrie heel veel kracht en sterkte de komende tijd.

Liefs, Marijne

Nu voor jezelf kiezen, dat is het aller aller beste.
En dat begrijpen we echt allemaal hoor.

Heel veel sterkte met alles, natuurlijk met Rebecca. Maar ook met je eigen leven, de ellende die ineens weer boven komt.

We'll meet again. En dan is jullie meisje lekker bij jullie thuis. Ik weet het zeker!

Alle liefs en heel veel sterkte!

Liefs,
Margreet

Nu voor jezelf kiezen, dat is het aller aller beste.
En dat begrijpen we echt allemaal hoor.

Heel veel sterkte met alles, natuurlijk met Rebecca. Maar ook met je eigen leven, de ellende die ineens weer boven komt.

We'll meet again. En dan is jullie meisje lekker bij jullie thuis. Ik weet het zeker!

Alle liefs en heel veel sterkte!

Liefs,
Margreet

WE begrijpen je helemaal meid, het is niet niks wat je mee maakt en neem lekker je rust!
Ik snap dat je t niet aankan om al die blije verhalen te lezen...
We zien je wel verschijnen hier en hopelijk met heel goed nieuws....
Sterkte meid en hopen dat snel alles goed gaat met je kleine meid, heeft nu wel lang genoeg geduurt!

Liefs Joyce

Hoeveel kan een mens hebben zeg... pfoe. Neem inderdaad de tijd voor jezelf en je gezin, dat is het allerbelangrijkste en heb je je energie hard voor nodig. Wij zijn en blijven er wel, ook als je ff geen tijd hebt voor het forum, lijkt me logisch!!

Veel liefs en sterkte,

Terug
Bovenaan