Wederom geen goede uitslag

A

Anoniem

Guest
Goedenavond dames,

Nou hier ben ik dan, ik had vanmiddag al een berichtje geschreven maar toen liep mijn computer vast en had ik geen tijd meer om weer wat te schrijven.

Vanmorgen bij de gynaecoloog weer geen goede uitslag gehad van het zaad van mijn vriend, hij heeft veelste weinig vruchtbaar zaad en dat beweegt ook niet goed !! Ondanks dat we de vorige keer het ook al te horen kregen is het wel weer een klap in je gezicht.

We zijn nu doorgestuurd naar de IVF poli en hebben daar volgende week dinsdag een informatie gesprek dus we zijn benieuwd.

Verder met iedereen goed hier ....?

Liefs Belinda

Jeetje Belinda,

Das écht wel even een grote klap die jullie moeten verwerken zeg, kan me voorstellen dat jullie je hoop nog hadden gezet op het tweede onderzoek maar als die nu ook niet goed is is het wel heel definitief hé!?
Hoop dat je vriend het allemaal een beetje kan verwerken,

Ik wens jullie veel sterkte met de volgende stappen die jullie moeten/gaan nemen,

Groetjes Kaa

Hi Belinda,

gossie zeg dit is echt niet prettig om te moeten aanhoren echt een klap in je gezicht kan ik me zo voorstellen !!

ik wens je dan ook veel sterkte toe,

Wel heb ik toch nog vertrouwen in het onderzoek van het ivf want er zal toch nog wel een goed zaadje tussen zitten dat ze er dan uit kunnen halen en kunnen plaatsen bij jou??

hou moed meis!
hou je ons op de hoogte?

liefs Chili x

Hoi belinda,
Het is inderdaad weer een klap.. Wij hoorden het tijdens onze eerste IUI en de inseminatie kon daardoor niet doorgaan..Mijn man hadden ze verder nog niet onderzocht en nu naar doorverwijzing gaat ze dat dus doen;o.a bij het ivf centrum bij het VU. De oorzaak zal toch gevonden moeten worden en wellicht is het redelijk makkelijk op te lossen(operatie en/of medicijnen).Hopelijk gebeurt dat bij jullie ook en is ivf niet nodig.
succes!
gr. petra

hoi lieve Belinda,

Ontzettend vervelend voor jullie, ik weet precies hoe je je voelt.
Heel veel sterkte en misschien kun je op het andere forum info krijgen over ivf oid.

veel sterkte

Hoi Belinda en hubbie,

Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik wil jullie heel veel succes wensen bij de ivf-poli !!!!!!!

Groetjes Biaggi

He meissie!

Wat een rotnieuws heb je gekregen! Wat moet dat toch nog hard aangekomen zijn...je hoopt toch op een betere uitslag....

Ik wil je heel veel sterkte en succes toewensen met dit rotbericht en de vervolgstappen op de IVF-poli. Ik hoor graag hoe het verder met je gaat!

Veel liefs en hou je taai he!

Ginger

Terug
Bovenaan