wederom mis

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb afgelopen maand wederom een miskraam gehad, erg pijnlijk. moest ook worden gecurreteerd omdat niet alles door mijn lichaam is afgestoten, ook niet prettig. ik zou anders 9 weken zwanger zijn geweest....beetje jammer.
Het is raar dat als mijn man en ik net besloten hebben om even niet met zwanger worden bezig te zijn dat het toch weer gebeurd... heb ook niet eerder kunnen ontdekken dat ik zwanger was, nergens geen last van gehad namelijk, ongesteld geworden wel twee dagen en veel minder maar dat heb ik vaker gehad.

Ik ben wel teleurgesteld, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat de kans wel bestaat dat ik zwanger kan raken..

Mijn man en ik kunnen hier erg goed met elkaar over praten om het toch te verwerken... erg fijn.

Het is erg raar maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, ik heb vernomen dat het na een miskraam iets ongeregelt kan worden, is dit een goed/slecht teken....

liefs sanne'77

Lieve Sanne,

Woorden schieten me even te kort....

Ik wens jou en je mannetje sterkte met het verwerken hiervan.

Dikke knuffel Flower

Hoi Sanne,

Sterkte met dit toch onverwachte verlies. Kan me voorstellen dat alles nu enigszins dubbel is.
Veel geluk in de toekomst!

Volgens mij is er niets aan de hand als het eventjes duurt met je menstuatie. Na zoiets moet je lichaam herstellen. Denk dat de onregelmatigheid een speling van de natuur is. Heb hier echter geen ervaring mee en hoop dat iemand anders je advies kan geven.

Roos

Hoi Sanne,
Wat vreselijk zeg.
IK wens jullie heel veel sterkte.
XXX Phoebe

Hoi Sanne,

Allereerst veel sterkte. Zelf zit ik op het forum zwanger worden na een miskraam. Daar vind je allemaal lotgenoten en als je vragen hebt dan kun je daar het beste terecht.

Inderdaad kan het na een mk een tijd duren voor je weer ongi wordt (bij mij duurde het 8 weken). Ook is mijn cyclus helemaal van slag sindsdien maar er zijn ook veel vrouwen die meteen weer op hun oude cyclus zitten.

Veel sterkte en misschien tot ziens op het andere forum

He Sanne, ik leef met je mee. Ik heb ook een miskraam gehad. Na 12 weken en ik ben gecurreteerd in juni.Mijn eerste ongesteldheid kwam vorige week na 7 weken.Je lichaam moet inderdaad even herstellen. Ik had altijd een cyclus van 3 weken, dus die 7 weken duurde best lang. Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren.Veel succes en sterkte meid.xxx

Terug
Bovenaan