Wederom naar de volgende ronde

En ja hoor vandaag waren mijn rode vijanden er dan weer. Alhoewel ik er deze maand niet echt vanuit was gegaan is het toch weer even slikken geblazen (tenslotte weet je het maar nooit). Vind het wel alles behalve spontaan dat ik gelijk in onze gezamelijke agenda een groot kruis heb gezet wanneer er weer verplicht geklust moet worden. (zijn nu bijna een jr bezig). Wat zijn jullie ervaringen hiermee???
Liefs Caro
 
Lieve Caro,

Ik weet hoe moeilijk t is om elke keer weer geconfronteerd te worden met de (zoals jij t mooi noemt) de rode vijanden....
Ook deze maand was t bij mij weer oorlog. Ik ben nu een half jaar bezig en ook hier vallen dan nodig wat tranen. Vooral als er in je omgeving mensen (die dicht bij je staan) zwanger worden, of een vriendin doodleuk verteld dat ze waarschijnlijk van de 3e zwanger is en deze wil laten weghalen... Dan kan ik wel zo woest worden. Dan denk ik echt......Hoe kan je, er zijn een heleboel mensen die t zo graag willen maar om een of andere rede t niet wil lukken. De tranen springen gewoon nu weer in mijn ogen. Mensen begrijpen dat denk ik niet altijd. Maar ik zal deze maand voor je gaan duimen Caro.

Liefs Flower
 
Terug
Bovenaan