wederom negatief, grrrr

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou, de 2e test is ook negatief.... braaf de 3 dagen gewacht die ze zeggen dat er tussen moeten zitten, maar niks dus.
Baal er behoorlijk van, maar ik ga er nu geen testen meer aan besteden (zeg ik nu hoor)

Zo lang heeft het nog nooit voor me geduurd! Ik zit al op dag 40...en ik ga er maar vanuit dat ik op deze manier 2 maanden 'verlies' want ik weet nu ook niet wanneer een volgende eisprong zal zijn.

En ik ga er ook maar vanuit dat er echt niks is, want het zal nu wel niet meer te vroeg getest zijn, er had nu in elk geval wel een miniscuul streepje te zien moeten zijn....

Ga vandaag lekker knuffelen met m'n knulletje, dan ben ik er minder mee bezig in m'n hoofd.

Groetjes,
Marije

Hoi Marije

Het zou best kunnen dat je wel zwanger  bent. Bij mijn eerste zwangerschap, gaf de test pas met 9 weken(zwanger te zijn) aan dat dat ik zwanger was.
in die twee maanden tijd deed ik om de drie dagen zo n test, was altijd en bleef negatief.
w.s duurt het een poos voor het (hsg) hormoon wordt aangemaakt.
(ik heb zelf een te langzaam werkende schildklier) Dus bij mij zal dat de reden wel zijn)

Ik zou het nog niet opgeven, maar even laten rusten, in die zin  dat je het nog een week of twee even aankijk, en weer voor die test gaat.

nouw, ik ben wel benieuwd hoor.......
Ik duim voor je

groeten nathalie

Hoi Natalia,

Dan houden we de moed er nog maar even in...
In elk geval tot 9 dagen overtijd, toen heb ik bij de eerste getest (ik dacht toen 4 dagen overtijd te zijn, maar bleek 5 dagen verder te zijn op de echo) en die was enorm positief!
Het vervelende vind ik vooral het onzekere.
Oké, negatieve tes, maar laat me dan alsjeblieft ongesteld worden, dan weet ik waar ik aantoe ben.

Veel anders dan afwachten zit er helaas niet op en misschien krijg ik wel een mooi verjaardagscadeau (begin april jarig)

Groetjes,
Marije

Hoi ik ben nieuw,

Ik heb een zoon van 5 jaar gekregen via kunstmatige insiminatie.Wij zijn nu een maand of 8 bezig om te proberen om op een natuurlijke manier zwanger te worden.Ik heb een cyclus tussen de 30 en 34 dagen,maar werd maar niet ongi vorige week maandag was het de 37e dag en zat er wat bloed aan het wc-papiertje dus balen maaar ik ben niet goed ongesteld geworden een beetje lichtbruin bloedverlies en verder niks,ik had op dag 35 al een test gedaan maar was negatief.wordt gek van die onzekerheid .En ik vind dat kleine beetje bloedverlies zo raar heb ik nooit ben altijd wel hevig ongesteld.Het was alleen helder rood aan het wc papiertje en daarna bruin, leek meer op afscheiding.Heeft er iemand ervaring mee met zo weinig bloedverlies en die dan toch zwanger was? heb wel last van menstruatie klachten.

He jeetje zeg dat meen je

doe het rustig aan

Ben je al naar de ha geweest

of ben je dat nog van plan

Groetjes natasja

Nogmaals ik hier

Ik vind het echt zo rot voor je

echt ik leef helemaal met je mee

groetjes natasja

Maar toch blijf ik voor je duimen

want je bent tenslotte ook nog niet ongi

veel liefs natasja