wederom ongi...en nu op dag 32

Hoi lieve meiden,

Vanmiddag ongi geworden..op dag 32!! Iets kortere cycles dus!! Ik had al wat ongi-pijn vanaf gister, maar verwachte mijn ongi nog niet,,dus stiekem hoopte ik toch dat ik misschien zwanger was,,maar nee!!!

Ik zat even uit te rekenen,,naar 14 dagen geleden en dat was op 19 april!!!toen heb ik bloed laten prikken in het ziekenhuis,,,dus waarschijnlijk op de dag van mijn eisprong!! Nu moet de gyn wel een héél duidelijk beeld van mijn hormoonhuishouding hebben en kunnen zien of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad!!!
Een geluk bij een ongeluk dus!!

Wij beginnen weer van voor af aan,,,en leven een beetje naar de 10e toe,,,de uitslagen bij de gyn!!

Liefs moi xxxx

Hee Moi,

Ik probeer jullie toch een beetje te blijven volgen. Nu al ongi, da's wel erg vroeg voor jou doen! Wat een geluk dat je net de 19e bloed had laten prikken. Nog 8 dagen en dan weet je meer: spannend!
Ik was de 29e al ongi geworden en mocht dus lekker aan de alcohol met koninginnenacht! Ik schrok wel een beetje de dag erna (niet van de kater, die had ik wel verwacht), maar ik had zo weinig bloed verloren. Nog steeds trouwens: ik loop al sinds gistermiddag, halverwege dag 3 dus, met een inlegkruisje! Het is dus een hele gekke ongi, maar wel te veel om stiekem zwanger te kunnen zijn.
Op dag 8 zit jij dus straks bij de gyn, dat is wel mooi dan zit je nog een beetje aan het begin van je cyclus en hoef je deze niet onmiddelijk als afgeschreven te beschouwen!
Sterkte, liefs Kiki

Hoi Moi !

Ik zie dat jij ook weer doorgaat naar volgende ronde ! Balen he? Stiekem hoop je toch iedere keer weer op beter nieuws.

10 mei dus naar de gyn voor alle uitslagen, spannend zeg ! Ik ben benieuwd wat eruit komt.

Liefs,
Luna

Hoi Moi,

Wat een toeval zeg. Dat was bij precies hetzelde! Ben op zaterdag ongi geworden bij een cyclus van 25 dagen. Ik moest me laten prikken op dag 21, en ja hoor dat was ook mijn eisprong! Dit vindt ik wel grappig. Maar ik kom er pas op de 24e achter of alles goed zit.

Veel succes op de 10de bij de gyn!!!

Groetjes Claudy

hoi hoi

he balen joh
hopenlijk krijg je bij de gyn positief nieuws,en dat deze ronde een beter inzicht geeft.
he veel suc6 bij de gyn de 10de

groetjes en liefs jorenda

Terug
Bovenaan