Wederom opgenomen

Afgelopen maandag kreeg ik buikpijn. Net als of ik ongesteld zou moeten worden. Vloeide weer wat meer en mijn lichaam deed later helemaal pijn. Kon niet meer overeind komen. Moest naar de wc en kon daar niet meer komen. Ben er naar toe gekropen en ook weer terug gekropen. Koorts gemeten en ja hoor koorts. Huisarts gebeld en is meteen gekomen. Ook omdat ik meer benauwd werd belde hij meteen de ambulance.

Hij stelde al vast dat ik de baarmoeder onstoken had en beide eierstokken. Eenmaal in het ziekenhuis moest ik van de longarts door de ct scan omdat hij dacht dat ik meerdere longemboliën had. Maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn en bleek er weer een longontsteking te zitten.
Tot aan gisteren weer aan de antibiotica gezeten via het infuus en mocht ik gistermiddag weer naar huis met een prednisolonkuur, meerdere pufjes, goede pijnmedicatie en staaltabletjes omdat ik weer bloedarmoede heb.

Nu moet ik me weer rustig houden en niet te veel doen. Ik baal er zo van, wil gewoon met Fleur naar buiten kunnen, lekker lopen! Met haar pronken en mijn eigen huishouden doen en samen kunnen genieten van ons prachtige gezinnetje! Genieten proberen we nu weer nu we weer thuis zijn, maar de rest ligt nog ver voor ons.. helaas.

Hoe gaat het verder met jullie? Heeft er nog iemand een baarmoederontsteking en/of eierstokken ontsteking gehad? Of heeft iemand ook een nabloeding gehad na de bevalling?

Liefs Anoushka
 
Ah lieve Anoushka,

Wat een narigheid toch allemaal zeg! Het zit je niet mee.
In ieder geval fijn dat je weer lekker thuis bent, maar ja... wel met flink wat beperkingen dus.
Ik hoop dat alle medicatie snel aanslaat.
Meis, ik gun het je vreselijk dat je snel opknapt en echt volop kunt genieten van je gezinnetje! Dat heb je zó verdiend na alle ellende.
Ik stuur al mijn geluk jullie kant op.
En misschien helpt een dikke virtuele kus van Jasmijn ook een beetje ;-)

Veel liefs, Marieke & Jasmijn
 
Wat een narigheid zeg! Ik hoop dat je snel weer beter bent en lekker je ding kunt gaan doen!

Ik heb gelukkig nergens last van, dus kan ook geen ervaringen delen.

Veel beterschap!
Liefs, Marieke
 
Hoi meid,

Ik ben van sept forum en heb na ks 3 l bloed verloren door nabloeding.
Het duurde bij mij zeker 2 weken voor ik weer een beetje beter was.
Wat helpt: veel rood vlees en roosvicee fero tegen de bloedarmoede.
Verder echt heel rustig aan doen.
Ook ik vond het verschrikkelijk dat ik niet met mn zoon naar buiten kon, hem optillen, aankleden etc etc, maar echt waar: dat komt!!!

Als je nu maar opknapt, anders duurt het nog veeeel langer. Pak je rust!
Heel veel beterschap!
 
He gatver meid wat een ellende! Ik hoop voor je dat rust je snel veel goeds brengt en dat je snel met je kleine lieverd op pad kunt! Heel veel zonnestraaltjes voor jullie!!!

Een vriendinnetje van me had ook veel bloed verloren na de bevalling (2x OK en bloed erbij), veel rust en rode biefstukjes deden haar veel goed. Zal haar wel eens vragen of ze nog tips heeft.

Dikke knuffel en kus
Suus & Saar
 
Wat een vervelende toestanden komen er toch op je pad. Ontzettend naar dat je zo in de lappenmand zit.

Heel veel sterkte en liefs gewenst. Ik hoop dat je gauw opknapt.

Xx
Arwen
 
Terug
Bovenaan