Wederom testen die niet oplopen…

<p>Dag allemaal,</p><p>Wij zijn bezig voor een 3e kindje. Twee maanden geleden heb ik weer een miskraam gehad (testen liepen niet op) al gauw weer een normale cyclus gehad. <br /><br />Had mezelf nog zo voorgenomen om niet voor de nod te testen maar sinds vorige week enorme last van mijn rug en veel plassen dat ik toch een testje heb gekocht deze gaf een duidelijk streepje. Dag later nog een test gedaan om te zien of de test donkerder werd die was ook positief en nog een  digitale cb gedaan die 1-2 weken aangaf. </p><p>Na 3 oplopende testen werden ze daarna lichter. Vandaag weer een testje gedaan van Kruidvat 2v5 en deze test geeft nu nog een heel licht streepje aan maar de digitale cb geeft nog steeds 1-2 weken aan. Snap er niks meer van… Vandaag zou mijn nod zijn maar heb nog geen bloedverlies. <br /><br />Ik hou er rekening mee dat dit gewoon weer een miskraam word maar vroeg me af iemand die dit ook heeft gehad? </p>

Ik heb helaas slechte ervaringen met lichter wordende testen. Maar, ik heb hier ook van diverse dames gelezen dat het niet altijd iets zegt.

De digitale test van Clearblue is ook gewoon een streepjestest, die is niets anders dan de kruidvat. Dus als er een streepje zichtbaar is, binnen een bepaalde marge van dikte, geeft het schermpje een tekst aan. Hoe donkerder het streepje, geeft hij meerdere weken aan. Dus aangezien er een licht streepje zichtbaar was, geeft hij 1-2 weken aan.

Ik duim heel hard met je mee dat het helemaal niets zegt, en alles gewoon goed gaat. ??

Hmm ik zou geloof ik niet meer testen voor de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Nu maak je het voor jezelf misschien onnodig spannend en zwaar. In die eerste fase kan er zo veel mis gaan. Miskraam klinkt ook zo ‘zwaar’ terwijl als je op of na je nod test, je het niet zou weten. Dan heb je ‘alleen’ de teleurstelling van niet zwanger.

Terug
Bovenaan