Wedstrijd: Leukste ek foto (uiterlijk 30 juni)

A

Anoniem

Guest
Op veler verzoek doen we nu een ek gerelateerde wedstrijd. De overige onderwerpen die zijn aangedragen zal ik noteren voor een volgende keer. Helaas zijn wij niet zo van het voetbal dus zal ik geen inzending doen. De rest veel succes met het zoeken van een mooie foto.

Groetjes
Inge

Bij deze mijn inzending!!! Benthe in Oranje!!!

Groetjes Martine en Benthe

Hoi Martine,

Wat een geweldige foto. Dat het je gelukt is om Benthe die pruik op te laten houden. Maaike trekt alles dat we op haar hoofd doen er meteen weer af.

Groetjes
Inge

Als je goed naar Benthe haar handjes kijkt, zie je dat die al weer naar de pruik gaan!! Heb er zeker 20 genomen, waarvan er maar 2 ofzo gelukt zijn!!

Groetjes Martine

whaahaa wat een geweldige foto!!!!!!!!!

echt super, wij kunnen helaas niet meedoen,
vriendlief heeft een hekel aan voetbal en weigert
foto`s te maken die oranje kleuren......

groetjes mascha

Hoi hoi,

Hier dan mijn inzending. Hij kan niet tippen aan die van Martine maar ach, ik doe een poging.
Deze foto is gemaakt in Frankrijk vorige week tijdens onze vakantie. We waren daar op een terrasje gaan zitten op het park waar we waren op de dag dat Nederland tegen Frankrijk moest voetballen. De eigenaar was helemaal opgedoft in Franse outfit. Hij had ook schminck om de Franse vlag op zijn gezicht te smeren. Wij mochten er ook gebruik van maken want tja, als je die kleurtjes omdraait, heb je toch echt de Nederlandse vlag.
Sven zijn papa had zich ook goed ondergesmeerd. Zie andere foto.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hier ons welpie op het kinderdagverblijf, had trouwens zelf ook een leuke foto van Levi met welpie. Zijn grote broer Jelle had een welpie op Levi zijn hoofd vastgeplakt. Was echt geen gezicht aangezien levi nog niet echt haar heeft, ik was natuurlijk wel even boos geworden voor de vorm dat ze geen plakdingen op levi zijn hoofd vast mochten maken. Ondertussen natuurlijk wel evend e camera gepakt maar kand e foto niet zo snelvinden. Als ik hem heb vervang ik hem wel even.

Heel verhaal maar hier dus levi

groetjes chimene

Terug
Bovenaan