Weeën ineens gestopt

Gisteren ben ik bij de gyneacoloog geweest en die heeft me gestript. Daarna zijn de weeen begonnen.
Ik begon met 2 cm en het stopte bij 5 cm. Vervolgens ben ik naar huis gestuurd en het heeft nog wel een tijdje doorgekrampt, maar er gebeurd helemaal niks meer. Morgen wordt ik zoiezo ingeleid, dus vandaag maar heel rustig aan doen en wachten. Wel een rare gedachte dat ik dus al 5 cm ontsluiting heb en dat ik "gewoon" moet wachten.

He, dat is wel jammer voor j zeg! Wel apart dat het dan zomaar weer kan stoppen..
Misschien zet het vandaag nog door en anders gelukkig morgen zowieso!

succes met de bevalling!

Ging het strippen wel? Ik ben vanmorgen gestript en het gaat weer precies hetzelfde als mijn jongste dochter. Wel ontsluiting en vliezen al aardig los, dus ik verwacht vandaag weer helemaal niets..
Vrijdag weer strippen en waarschijnlijk maandag weer. Als er dan nog niets is gebeurd, maar weer de vliezen breken. Dus ga er vanuit dat we maandag onze 3e wonder in onze armen hebben.

Spannend voor je. Ik had bij mijn jongste dochter ook al 5 cm zonder er iets voor hoeven te doen. Toen ze mijn vliezen braken, kwam ik dan ook na wat gewone weeen in een weeenstorm terecht en was ze met 2 uurtjes.. Hopelijk (of niet, net wat je zelf wil, een weeenstorm is niet altijd om naar uit te kijken) gaat het bij jou ook voorspoedig morgen.
Succes morgen!

vervellende zeg... ben zelf ook gestipt... ben sochten voor controle geweest wegens inleiding bij 37 weken... had toen volledig onverwacht al 2 cm... gestipt rond 9:30... en toen begong het allemaal... nog bloed wezen prikken
rond 12 uur had ik licht rug weeen... die kwam en gingen... in een warm bad geweest en daar werd alles heftiger van
rond 20uur naar ziekenhuis en had toen 4 cm.. ze wilde vliezen breken ik niet... rond 11 uur weer gecontroler nog steed 4 cm ik nog steed geen vliezen laten breken.. toen kreeg ik pers drang uit eindelijk met 5 cm rond 1 uur de vliezen laten breken... en rond 3:35 was de klein er...
uit eindelijk iets meer dan 2 uur met gebroken vliezen gezeten en een uitdrijving van 45 min gehad...
donderdag ochten was de klein er... en we hadden afgesproken om vrijdag in te leiden als het stripen niet zou helpen... (als ik geen ontsluiten had gehad... was in donderdag al ingeleid... )
heb geen seconde constate weeen gehad... het kwam en het ging... en ik had zelf het gevoel dat als de gewone buikwee weg was dat de rugwee op kwam... maar dat was ook niet helemaal te voorspellen.... misschien een soort weeen storm!!! geen idee... en maakt ook niet uit ik kan terug kijken op een mooi bevalling die zo goed als natuurlijk op gang is gekomen!!!

nu had ik wel al 2 cm onsluiting toen ze mijn stripte...
ik zou zegen blijf in beweging en probere een warme bad... misschien helpt het

heel veel succen......

Bij mij hielp het om een warm bad te nemen. Na anderhlaf uur lezen en badderen kwamen ze ineens regelmatig en zijn ze ook niet meer weg gegaan...

succes!

Join the club zou ik zeggen... Zo gaat het hier al bijna 4 week... Vannacht was het weer loos... 5 uur lang weeen en ineens weer weg. Gek word je dr van!
Bad hebben we hier niet, douche en hete pittenzak wel daarmee neemt het niet af, maar word het ok niet erger helaas.
Morgen maar weer controle gyn en dan maar zien wat het nu weer gedaan heeft.

Terug
Bovenaan