Weeën of oefen Weeën

Hoe begon julie bevalling?Vanmorgen een uur lang weeën gehad om de 2 a 3 min. <br />Vanmidag was het weer rustig<br />Nu wel wat krampen weer zijn niet super pijnlijk maar heel fijn js het ook niet.<br />Af toe wat vlagen van misselijk.<br />Ook al 4 x naar wc voor grote boodschap <br />Zou dit het begin zijn?<br />Morgen 39 weken<br />

Bij m'n eerste bevalling begonnen de weeën om 3.00 snachts. Zo'n 12 uur later werd ze geboren.

Bij m'n tweede bevalling begonnen de weeën op woensdag maar zette niet echt door. Uiteindelijk vrijdagochtend begon het regelmatig en toen onze oudste naar de opvang gebracht was kwamen ze sneller achter elkaar en een kleine 2 uur later werd ze geboren. Ze was een sterrenkijker en daardoor had ik langer last van weeën die niet wilden doorzetten.

Succes met je laatste loodjes. Duurt nu niet lang meer.

Dankjewel ben heel benieuwd waneer het echt doorzet.
Nu ook weer erge krampen
Wel weer net naar wc geweest voor grote boodschap pff weet niet of die krampen daar van zijn nu of door de weeën komen.

In boek van Verloskundige staat bellen als je 2 uur lang krachtige weeën heb die om de 2 a 3 min komen dat is nog niet zo

Bij mij begon het met lichte onregelmatige krampen rond 15 uur ’s middags. Rond 22 uur gestart met timen, twee uur later had ik om de 4/5 minuten weeen van 1 minuut ongeveer. Dat was bij mijn praktijk het beladvies. Om de 2/3 minuten lijkt me vrij laat..
Om 12 uur gebeld, om 2 uur kwam de verloskundige langs en 1-2 cm ontsluiting. Om 08:00 was ons meisje er.

Tot half 2 vanacht weer krampen gehad
Nu weer flinke rugkrampen en in me onderbuik ook maar buikkrampen minder pijnlijk als gister
Vind zo lastig waneer ik nou ga bellen

Terug
Bovenaan