weeën opwekken

<p>Iemand dezelfde ervaring? </p><p>Alles wat ik lees komt allemaal veel eerder opgang dan bij mij.. ben best gefrustreerd ondertussen maar we wachten rustig af.. </p><p>Donderdag opgenomen vanwege een hoge bloeddruk dus weeën gaan opwekken om de bevalling te starten. </p><p>Vrijdag ballon 1: wil er niet goed in daardoor veel bloeden, erg geïrriteerd en best pijnlijk. Na 4 keer proberen zit hij eindelijk. 2 uur lang veel kramp en rug pijn. Ballon viel er savonds uit. uiteindelijk net geen vingertop ontsluiting en baarmoeder mond niet verweekt.. </p><p>zaterdag ballon 2: voel ik weinig van teminste wat menstruatie krampjes en inzetten ging vrij makkelijk. Uiteindelijk 2 cm ontsluiting maar baby heeft zich een beetje terug getrokken uit de bekken en de baarmoederbaarmoeder mond niet verweekt! </p><p>zondag hormoonveter: makkelijk in te brengen. werd voorbereid op heftige buikkrampen. Heb er niets van gevoeld. Echt niets.. Uiteindelijk nog maar 1 cm ontsluiting, baby niet volledig ingedaald en baarmoeder mond niet verweekt.. </p><p>Maandag en dinsdag mochten ze niets doen dus rustdagen. Met zware medicatie voor bloeddruk naar huis..  </p><p>Nu moet ik me morgen melden voor een volgende ballon maar me vertrouwen hierin is een beetje weg. overige opties is het babytje ter wereld laten komen door keizersnee. Voeld zo dubbel allemaal: lichaam die niet mee werkt en voeld als falen. hoofd dat zegt voor de veiligheid van de baby een keizersnee kom maar op. vertrouwen verloren in de ballon en toch nog een keer ondergaan. </p><p>Iemand die ervaring ermee heeft? </p>

Geen ervaring, maar kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent! En ook dat het dubbel is ja. Iig veel succes en hopelijk kun je snel van je kleintje gaa  genieten en ben je alles vergeten ?

Wat vervelend en spannend!
Wacht morgen even af, misschien hebben die rustdagen je goed gedaan en is je baarmoedermond al iets verweekt.
Als het veilig is, probeer nog een keer een ballon. Als het niet veilig is, geven ze dat heus wel aan. Maar de keuze hoef je niet nu al te maken.
En hé, je lichaam heeft een kindje gemaakt, hoe cool is dat! Dat is zo geen falen!! Zelfs al wordt het een keizersnede, dan nog mag je supertrots zijn dat jouw lichaam dat minimensje heeft gemaakt.
Heel veel succes en alvast veel plezier met het knuffelen van je kleintje!

Terug
Bovenaan