Weeën opwekken?

<p>Hey dames,</p><p> </p><p>heeft er iemand ervaring met weeën opwekken? Iemand het geprobeerd thuis? </p><p>Ik zit inmiddels op meer dan 3,5 cm ontsluiting en wil graag dat de baby komt. Hij is 37+ weken en is in t gewicht wat zwaarder en langer dan normaal. Volgens de vk kan hij komen wanneer hij wilt en ik zou hem graag erbij willen helpen hahaha. Ben het onderhand ook wel een beetje zat slaap al sinds een maand minder dan 4 uur per nacht door de kwaaltjes? </p><p> </p><p>help a mom to be out! </p>

Haha of t echt werkte weet ik niet, maar ik duwde bij mn enkel aan de binnenkant in die holte, en had seks.. (in sperma zitten stoffen die een zetje kunnen geven en bij vrouwen worden wat spieren getriggerd)..lees maar online. Pittig eten en ananas enzo leek me onzin :) iig hielp het bij mij (toeval kan ook), succes met de laatste loodjes!

Ik lees even mee. Ik probeer al van alles. Bij a 38 weken en ik hups me een ongeluk op de skippy bal. Heb al 3 ananassen gegeten, seks gehad, pittig eten geprobeerd, acupuntuur, zwangerschaps massage, zelfs gehoopt op de kracht van de volle maan van afgelopen zondag maar nog helemaal niets. Ik ben bang dat de baby pas komt als hij er echt klaar voor is... 

Kolven met kolfapparaat zou weeën kunnen opwekken. Niet bewezen dat wel of niet helpt, maar wordt wel afgeraden door lactatiekundige en gynaecoloog:)

Hier 36 en ook klaar ermee, ook voor op schema, alles op de bovenste curve en buikje erboven ?

Bedankt voor de reactie dames! Zo te zien ben ik niet de enige die het zo erg zat is door alle kwaaltjes. Hoop echt dat de weeën komen en wens het zelfde voor jullie? 

iemand anders nog ideeën wat zou kunnen helpen of iemand heeft iets geprobeerd waardoor er iets gebeurde? Let us know!! 

Niets, noppes, nada! Met 38 weken gedacht dat hij die week zou komen omdat ik constant harde buiken had. Maar ik heb écht alles geprobeerd (ananas eten, bitter lemon drinken, wandelen, seks, op een bal hupsen, pittig eten, voetreflexmassage). Uiteindelijk ben ik bevallen met 41+3 nadat ik de hoop op een natuurlijke bevalling al had opgegeven. Gelukkig kwam hij toch nog. Waarschijnlijk heeft bij mij de tweede keer strippen door de verloskundige geholpen. De eerste keer met 41 weken had niets gedaan. 
Heel veel succes, ik weet oprecht hoe wanhopig je je kunt voelen!

Hier er ook klaar mee, inmiddels 40+1. Het enige wat bewezen is, is strippen (vanaf 41 wk bewezen) en seks. Heeft me niet weerhouden om andere dingen uit te proberen, maar tot nu toe geen succes... Helaas. Ze komen wanneer ze er klaar voor zijn. 

Terug
Bovenaan