Weeën zetten niet door

<p>Nu met 40 weken heb ik al 2 dagen ongeveer elk uur een wee. Ik merk dat ze onprettig worden maar niet vaker. Afgelopen zaterdag ctg gehad ivm minder beweging. Daarop was alles goed, vk zei dat die er wss ieder moment aankomt. Maar is dat zo? Los van dat het dood vermoeiend is lichamelijk is het ook frustrerend. Je denkt;hou op, of zet door haha. Iemand hier ervaringen mee? </p>

Toevallig zit ik in dezelfde situatie. Ik ben morgen 40 weken. En ik heb afgelopen week steeds oefenweeen gehad. Maar niet zo pijnlijk en niet constant. Wel met regelmaat harde buiken. Maar sinds gister avond mijn slijmprop verloren en vanaf dat moment zijn de oefenweeen heftiger. Ik hoef ze niet weg te puffen en er zit geen regelmaat in. Maar steeds denk ik wel.. Zet het nu wel door? Want dit is idd wel vermoeiend.. Hopelijk zet het bij jou ook snel door! 

Wat vervelend. Niet hetzelfde gehad, maar toen bij mij de weeën begonnen op een woensdagavond, stopte het op donderdagochtend met 3 cm ontsluiting en een verstreken baarmoedermond. Ik was gigantisch gefrustreerd. Uiteindelijk kreeg ik aan het einde van de middag weer regelmatig weeën en is ze vrijdagochtend 01.52 geboren. Wat bij mij echt het setje gaf was het doorprikken van de vliezen rond 0.50u. 
Heb je al ontsluiting? Kunnen ze misschien strippen? Heel veel sterkte en succes bij de bevalling! Duurt niet lang meer!! 

Ik heb dit ook gehad (toen 41 weken). Op zondagnacht begon het en ik moest ze echt wegpuffen. Er zat alleen nul komma nul regelmaat in en het zakte uiteindelijk ook weer weg. Omdat ik al 4 weken voorweeën had en ze me op vrijdag nog niet eens konden strippen, dacht ik dat het nog steeds voorweeën waren. Maandagnacht begon het opnieuw maar zakte niet meer af. Helaas nog steeds geen regelmaat. De vk zei me te bellen als ze om de 4 minuten kwamen. Dat gebeurde niet en maandagochtend had ik weer een afspraak om te strippen. Toen ik bij de vk kwam, had ik al 5 cm ontsluiting. Het waren geen oefenweeen! Uiteindelijk is onze zoon maandagmiddag geboren. Toen mijn man eenmaal thuis was, zetten de weeën door en had ik binnen 3 uur 10 cm. Uiteindelijk dus 2 nachten onregelmatige weeën gehad. 

[quote quote=10208261]Wat vervelend. Niet hetzelfde gehad, maar toen bij mij de weeën begonnen op een woensdagavond, stopte het op donderdagochtend met 3 cm ontsluiting en een verstreken baarmoedermond. Ik was gigantisch gefrustreerd. Uiteindelijk kreeg ik aan het einde van de middag weer regelmatig weeën en is ze vrijdagochtend 01.52 geboren. Wat bij mij echt het setje gaf was het doorprikken van de vliezen rond 0.50u. Heb je al ontsluiting? Kunnen ze misschien strippen? Heel veel sterkte en succes bij de bevalling! Duurt niet lang meer!![/quote]
Bij de praktijk waar ik zit doen ze deze dingen pas vanaf 41 weken. 

[quote quote=10208253]Toevallig zit ik in dezelfde situatie. Ik ben morgen 40 weken. En ik heb afgelopen week steeds oefenweeen gehad. Maar niet zo pijnlijk en niet constant. Wel met regelmaat harde buiken. Maar sinds gister avond mijn slijmprop verloren en vanaf dat moment zijn de oefenweeen heftiger. Ik hoef ze niet weg te puffen en er zit geen regelmaat in. Maar steeds denk ik wel.. Zet het nu wel door? Want dit is idd wel vermoeiend.. Hopelijk zet het bij jou ook snel door![/quote]
Klinkt alsof het nu dan gaat gebeuren, spannend! Succes!!

Terug
Bovenaan