Weeën zetten niet door

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 39 weken en 5 dagen zwanger en kan echt niet wachten ons meisje te ontmoeten. Op 9 november ben ik daarom een stuk gaan wandelen, om zo te proberen de weeën op te wekken. Nu ontzettend spijt!</p><p>Diezelfde avond zijn de "weeën" begonnen. Ze waren nog wel redelijk uit te houden en de volgende dag stopten ze ineens.</p><p>Maar 's avonds begonnen ze weer. En steeds heftiger ook! Die nacht heb ik ook delen van de prop verloren. Top, dacht ik, dan gaat het nu echt beginnen. Maar sochtends is het weer gestopt op een paar niet echt pijnlijke weeën overdag na.</p><p>Ondertussen weer een nacht met flink heftige weeën achter de rug.. ik heb op de bank gelegen, want in bed liggen was geen doen en dus ook amper weer een oog dicht gedaan. Nu overdag is het wéér minder. Om gek van te worden!</p><p>Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Of iemand toevallig die tips heeft waardoor het door gaat zetten?</p>

Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Het bel advies is pas bellen als de weeën om de 5 minuten komen een uur lang.. de weeën die ik heb zijn zeer onregelmatig 

Weet je zeker dat het geen voorweeen zijn? Die kunnen erg heftig zijn, maar die komen en gaan. Wat ik had bij onze 2e, toen wist ik ook zeker dat het begonnen was, maar toen hoorde ik onze oudste huilen s morgens en toen ging naar hem toe en toen stopte het, omdat ik wist dat er geen oppas was en ik was er eigenlijk helemaal niet klaar voor. Mijn verloskundige zei toen ook, dat het best kan dat het begint en qeer stil wordt gelegd omdat je psychisch te druk bent dat het eigenlijk nog niet kan.. Maar ik zoubzeker even je verloskundige bellen. Overleggen mag altijd.

Weet je zeker dat het geen voorweeen zijn? Die kunnen erg heftig zijn, maar die komen en gaan. Wat ik had bij onze 2e, toen wist ik ook zeker dat het begonnen was, maar toen hoorde ik onze oudste huilen s morgens en toen ging naar hem toe en toen stopte het, omdat ik wist dat er geen oppas was en ik was er eigenlijk helemaal niet klaar voor. Mijn verloskundige zei toen ook, dat het best kan dat het begint en qeer stil wordt gelegd omdat je psychisch te druk bent dat het eigenlijk nog niet kan.. Maar ik zoubzeker even je verloskundige bellen. Overleggen mag altijd.

Dit had ik precies zo bij de bevalling van de eerste. Bij mij bleken de 'voor' weeën wel al 2 cm ontsluiting te hebben gegeven. Na 2 vreselijke vermoeiende nachten, de verloskundige gebeld omdat ik te moe werd op deze manier. De verloskundige me kon strippen en de weeën bleven op en af gaan maar op advies in bad gegaan en toen zette het door. Voordat je straks te moe bent voor je bevalling zou ik even je verloskundige bellen dan kunnen zij zeggen wat je het beste hiermee kunt doen. Succes! 

Terug
Bovenaan