Weeën

<p>Hi!!</p><p>Ik ben 39+5 weken zwanger vandaag en ik vroeg me af hoe bij jullie de echte weeën aanvoelden toen de bevalling begon?</p><p>Ik heb echt al weken last van indalings/voor weeën die voor mij aanvoelden als menstruatiepijn.</p><p>Alleen nu heb ik al ruim 2 uur heel erg veel pijn in mijn buik. Het voelt aan als een harde buik maar dan pijnlijk. Dus niet aan de onderkant bij mijn bekken maar in mijn buik doet het zeer. Het komt iedere keer en het gaat weer. Heb geprobeerd te timen maar daar wordt ik niet echt wijzer van.</p><p>Zou het dan toch begonnen zijn of misschien voortekenen dat er iets aan het gebeuren is?</p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen.</p><p>Groetjes,</p><p>Ashley</p>

Bij de eerste begon het met klein beetje vruchtwater en en 4 uur later een weeenstorm.. nu bij de 2de al vanaf 33 weken een pijnlijke buik maar geen weeën ik zou ze omschrijven als krampen waarbij je niet weet waar je het moet zoeken ik stond voorzover mogelijk krom van de pijn 

Bij de eerste begon het met klein beetje vruchtwater en en 4 uur later een weeenstorm.. nu bij de 2de al vanaf 33 weken een pijnlijke buik maar geen weeën ik zou ze omschrijven als krampen waarbij je niet weet waar je het moet zoeken ik stond voorzover mogelijk krom van de pijn 

Klinkt alsof het begonnen kan zijn. Ik vond het ook lastig te bepalen. Bij mij leek het meer rugpijn/steken in de rug en strakke/harde buik. 
Anders even overleggen met de verloskundige. Als ze tijd hebben kunnen ze altijd even langskomen. Ik heb tijdig gebeld omdat ik haar niet met een twijfelvraag midden in de nacht wilde lastigvallen. 

Hey Ashley,
Meid, dat is per persoon zo verschillend. Ik heb zelf 2 dochters, bij de eerste kwamen de weeën zo heftig en pijnlijk dat ik heb gesmeekt om een ruggenprik (terwijl ik dat eigenlijk echt niet wilde). En bij de tweede heb ik de hele dag met weeën op de bank series liggen kijken en zelfs geslapen helemaal geen last van gehad en prima op te vangen op het eind. Ik vrees dat je niet meer kunt doen dan afwachten hoe of wanneer het gaat beginnen.. Je weet het nooit. Succes met de allerlaatste loodjes. 

Je zou je verloskundige  even kunne bellen ??
Ik heb nooit echt voor weeen of harde buiken gehad bij mij begon het met menstruatie krampen die steeds zeerder gingen doen toen het begon 

Terug
Bovenaan