Weeën?

<p>Hoi dames!  ik kreeg vanochtend op de bank opeens een heeeele pijnlijke steek in mijn onderbuik en onderrug, waarbij ook op mijn “anus” zeg maar.. </p><p>het enige wat comfortabel was was onderuit zitten. Zodra ik rechtop wil zitten krijg ik weer een behoorlijke kramp/steek door mijn onderrug en buik. Dus zodra er beneden zeg maar druk op komt is het niet uit te houden. Ik ben net even gaan douchen en toen kreeg ik terwijl ik stond dezelfde krampen in mijn onderrug.. </p><p> </p><p>zegt iemand dit iets? </p>

Kun je de weeën ook timen? Zit er regelmaat in van komen en gaan? Ik had 2 weken voor de bevalling heel erg last van voorweeën. Die kwamen dan en na een tijdje was het weer weg, er zat ook nog geen regelmaat in. Toen ik de echte weeën kreeg, wist ik dat het begonnen was. Die zijn nog een stuk heftiger en met regelmaat. Je kunt ook even je vk bellen om navraag te doen. Succes met de laatste loodjes!

[quote quote=10336790]Daarbij had ik meer “menstruatiekrampen” (nu 39 weken zwanger). na het douchen is de kramp ook alleen maar erger geworden eigenlijk [/quote]
Dan moet je even gaan timen

Als je twijfelt kun je wellicht ook even de verloskundige bellen. Ik had de dag van mijn bevalling ook de hele dag krampen, vrij onregelmatig totdat ze heftiger werden. De verloskundige is toch maar even langs gekomen en toen bleek ik toch ontsluiting te hebben. Beter het zekere voor het onzekere denk ik altijd. Anders ga je je misschien druk maken om niets. 
Hoe gaat het nu?

Het werd wat minder en heb even lekker geslapen. Nu komt het alleen wer langzaam terug en bij elke wc beurt komt er ook weer een deel van de slijmprop uit (ben hem al eerder verloren dus ik weet indd dat het niks zegt) maar het is nu wel even het geheel. 
ik wacht het rustig af, ben benieuwd.. hopen dat alles gewoon langzaam op gang komt ?

Terug
Bovenaan