weeïge poepluiers

Evy heeft sinds donderdag echt hele vieze poepluiers. En sinds vandaag ruiken ze weeïg, naar zure melk. Ze poept zeker 4 tot 5 keer per dag nu.
Ook laat ze natte scheten.
Verder lijkt ze niet ziek. Ze eet en drinkt goed en is gewoon actief.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Als ze het morgen nog heeft bel ik donderdag de HA.

Hier wel vaker periodes met de meest vreemde poepluiers. Houd dan een paar dagen aan en daarna weer normaal.
zou het wel even in de gaten houden. Als dit bij haar niet vaker voorkomt kan er misschien toch iets zijn. . Hoop dat het snel weer normaal word...want wat kunnen die kleintjes stinken ;)

Hier ook giga stink luiers en ook vakaer een poepluier maarja ethan heeft ook ontzettend last van zijn kiezen rode wangen geeft aan dat zijn oren en mond pijn doen uitslag op de billen

Ik geef Evy geen bv meer (toen ik zwanger raakte, ben ik ermee gestopt). Ze zit ook de hele dag op haar vingers te bijten en duwt ze echt in de hoeken. Hoeveel kiezen krijgen peuters dan? Ze heeft nu volgens mij 4 kiezen. Haar billetjes zijn wel ruw, maar dat komt door al die poepluiers.

Terug
Bovenaan