weeeeeeeeeeeeer terug bij af.....zucht...

A

Anoniem

Guest
hallo dames

was ik weer na een wederom veels te kort uitstapje op het " joehoe" forum..
afgelopen vrijdag bij 8 weken geen goede echo en nu dus voor 3e keer een miskraam in 1 1/5 jaar tijd...
word er nu moedeloos van en toch willen we niet opgeven.
geen van de miskramen is te vergelijken.

gister curettage gehad..beter herstel nu dan vorige keer echter enorm ziek geweest na inbrengen van "staafje' pff 6 uur lang misselijk,buikpijn en diarree..niet tof
heerlijk is dan die narcose en wakker worden zonder pijn..

maar wel met een besef dat je weer terug bent bij af..

en dat doet best even zeer..

liefs ester

Jeetje meis dat is niet niks. Sterkte
En hoop dat je hier op het forum weer een beetje steun kan vinden

Liefs Nathalie

Jeetje wat verschrikkelijk zeg..
Je krijgt iedere keer weer een verschrikkelijke dreun te verduren.
Ik hoop dat jullie de kracht vinden om hier mee om te gaan en voor jullie snel het zonnetje weer gaat schijnen.

Sterkte!

He Estertje,
Meid wat moet jij een ellende doorstaan. Ik heb een miskraam gehad dus weet een beetje hoe of wat, maar 3 achter elkaar. Verschikkelijk.
Veel sterkte met het verdriet......
Ik hoop dat jullie snel een gezond kindje in jullie armen mogen houden.
Liefs Amber

hoi ester,

ik herken je gevoel!
alleen wij doen er jammer genoeg langer over om zwanger te raken!
wij zijn ook anderhalf jaar bezig,al een jaar over gedaan om zwanger te raken,en in januari een miskraam gehad,nu 7 maanden verder en nog steeds niks.
ik voel het ook zo ,,weer terug bij af,, pfff

ik wil je heel veel sterkte wensen! en hopelijk hoef je weer niet lang te wachten!

xxx mier

hoi ester...

we hebben veel te kort samen kunnen jubelen.
maar vergeet niet dat ook 4x scheepsrecht kan zijn! ik hoop je dat te kunnen bewijzen.

ik hoop dat de onderzoeken je wat rust kunnen brengen!
een dikke knuffel! en je weet me te vinden he!
liefs Carina

Jeetje meis, das niet niks zeg !!! Je krijgt zo iedere keer wel een enorme dreun he !! Ik hoop dat je heel snel een mooie en gezonde baby in je armen mag houden. Sterkte ..

Liefs happy

tx ladies!

net zo goed als dat ik kan jubelen met jullie kan ik ook steun krijgen van jullie..dat is ook best fijn aan dit forum..
het vertrouwen in een goeie zw schap en een mooi kindje is er nog steeds..hoop ook dat de testen mij rust gaan geven..
gaat nu goed af en toe een dipje maar over het algemeen moet ik zeggen dat we beiden prima met de situatie dealen..

zooo nu eens even zien wat hier overal aan vraagjes en weetjes te melden staan en carina? ik ga jou zekers te weten volgen en vinden haha

xxx

Terug
Bovenaan