WEEEEEER ZWANGER!!! (oeps!)

Hiep hoi Allemaal!!!

Ik lees echt waar!! dagelijks met jullie mee, maar om de 1 of andere reden vind ik het altijd zooon gedoe om in te loggen...
Maar ik geniet van jullie heerlijke verhalen en vooral foto's natuurlijk!!
Wat worden die kleintjes toch groot!!!

Maar ik heb een geheimpje wat ik heel graag kwijt wil, dus iedereen die me kent nog eventjes ssssst.....
Want we zijn (weer ) zwanger!!!!

Hoe het is gebeurt is echt een raadsel??!
Lili en Jell zijn beide doormiddel van hormonen en chlomid geboren...Zelf heb ik geen eisprong en ben dus ook nooit ongesteld ofzo...
Ik had een maand geleden ook nog antibiotica voor mijn Knip van mijn laatste bevalling wat niet wilde heilen (is dit nederlands??!)
Tja en we hebben 1 poging gedaan, maar het deed zoon pijn dat we er maar mee gestopt zijn...

Tja na veel kotsen en doodmoe zijn bedacht k me toch eens een testje er tegen aan te gooien !
Harstikke zwanger ....!!!

Na de schrik bekomen te zijn (3 kids onder de 2 en een half)
zijn we nu toch zeker harstikke blij ermee!!! Waarschijnlijk al een 10 /12 weken!!!

Morgen krijgen we de eerste termijn echo!!
Reuze spannend!!!

Zo, moest het even kwijt!!!

Liefs Lonneke Mv Lili 4-9-06 en Jell 18-01-08

Hey Lonneke,
GEFELICITEERD!
Wát een nieuws zeg!
Jeetje,en dat na jullie verleden met zwanger worden ed.
Een wondertje,dat is het!
Succes morgen met de echo,laat je het ons nog even weten?
Groetjes Tanja

Wat een geweldig nieuws.....Even wennen aan het idee en dan  lekker genieten.... Proficiat en hopelijk is alles goed morgen. Het is wel veel zo 3 van die kleine koters, maar ja, de eerste jaren zijn toch tropenjaren......

Groetjes Fonske

Hai Lonneke

Wát een verhaal, meid...........! Ik kan me je schrik in eerste instantie wel voorstellen zeg, maar natuurlijk en vooral van harte gefeliciteerd! Dit is zéker een wondertje.

Gaat het verder ook goed met de andere 2? Meen me te kunnen herinneren dat Lili erg veel sliep als baby en dreumes, hopelijk doet je mannetje dat ook, kun jij zo af en toe ok nog even rusten. Hoe oud is Jelt inmiddels?

Heel veel geluk en toch ook sterkte de komende tijd, het lijkt me niet niks waar je voor komt te staan!

Liefs
Susan

Bedankt allemaal!

Suzan , ik vind het echt ongeloofelijk hoe jij toch alles onthoud!! Ik ben zelf zo vergeet achtig als een zeef!!!
En ja Lili sliep en slaapt nog steeds enorm veel!
Jell echt minder in verhouding met Lili   maar ik mag zeker niet klagen .
zowel jell en Lili liggen beide om 1900 in bed tot 0730(uitzondering na dan) en  zeker 2x per dag ook nog samen in bed , dit plan  ik wel zo...

Maar ik schrijf zo weinig  en  je weet echt altijd  alles! ongeloofelijk!!
Trouwens ook ik vond jou meisje echt een fotomodelletje bij de smoeleparade!!
Wat een heerlijk scheetje!!

Liefs Lonneke

Ha Lonneke

Ik onthou écht niet alles hoor, gelukkig maar...  Maar soms zijn er van die dingen die ik dan weer wel onthoud en dit is zoiets. Leek me heerlijk om een kind te hebben dat zoveel sliep, misschien was het daarom wel?  

Mmmm, beetje raar is het wel natuurlijk hahaha. Zeker als je bedenkt dat ik zonder boodschappenlijstje de deur niet uitga (want dan vergeet ik alles) en ik zeer regelmatig ergens sta en denk: wat kwam ik hier in godsnaam doen.... Moet toch eens gaan nadenken over mijn prioriteiten hahaha.

Dank voor je lieve complimentje! Plaats jij binnenkort ook maar weer eens een foto'tje van je setje......

Liefs
Susan

Nog zoiets: jij ging toch ook heel veel dweilen toen je zwanger was? Dat vond ik toen erg grappig en dan onthou ik het dus. Dus wat dat betreft is deze zwangerschap misschien ook weer goed voor een schoon huis....! Veel succes morgen!!

Terug
Bovenaan