weeeer extreme ongi

Heee,

Nou, ik mocht gisteren nog wel zo blij zijn over mijn ongi (toen was het nog redelijk bescheiden) Vandaag voel ik me een stuk minder... Het ziet ernaar uit dat ook deze maand mijn ongi mij TOTAAL wegspoelt: het is vandaag precies zo als vorige maand, heeeeel erg veel... Ik stroom leeg en mijn rugpijn is de hele dag niet te harden!

- ....wat is dit toch?

Dan kan ie wel op tijd zijn, normaal beginnen, maar dit is niet mijn vertrouwde ongi! Komt dit nou door kijkoperatie en verwijderen cyste?

Nu begint meteen de molen in mijn hoofd weer op volle toeren te draaien en heb ik neurotisch op google wat kernwoorden ingetikt. Had ik niet moeten doen, allemaal eng, eng, eng!

Nog krap een week en dan mag ik weer naar onze vruchtbaarheids-supervisor... Mijn good vibes van de afgelopen maand zijn op slag verdwenen vandaag en hoop niet dat deze ellende zich elke maand in deze vorm gaat aandienen (waarom legt mijn angst toch meteen de link met 'minder vruchtbaar zijn' als dit soort rare fratsen zich voordoen???).

En als de gyn volgende week zegt dat ik dan maar aan de pil moet (dat helpt, schijnt) ga ik schieten, want ben niet te genieten!

Liefs Lara

Och liefie, wat vertel je ons nu?!
Kun je morgenvroeg niet even bellen met je gyn. of ha om te vragen wat hij/zij ervan zegt?
Moet je de 'matrassen' toch nog gaan inzetten, ècht balen meis...
Probeer die hersenspinsels buiten te houden, je operatie gaf toch aan dat je een mooie baarmoeder hebt?
Misschien wil een paar ibufrofennetjes helpen tegen die rugpijn, I hope so...
Je hebt alle reden om effe flink chaggie te zijn hoor!!
Hopelijk belt je lief vanavond nog even...veel sterkte en dikke kus, Suus

iiiiiiiieks,
wat een narigheid (ik typte eerst per ongeluk natigheid...)
waarschijnlijk zou je t helemaal niet zo'n ramp vinden zo'n ongi als je niet t gevoel had dat t iets verkeerds betekend. Misschien kan je t proberen ja om te bellen en anders proberen t uit je hoofd te zetten tot volgende week. zucht. da's niet makkelijk...ik heb helemaal geen verstand van heftige ongi's. misschien is er wel een onschuldige verklaring voor. volhouden he? sterkte + groet, lis

Hoi Lara,

Wat vervelend zo'n heftige ongi. Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten he meis. Begrijp ik het goed van suus dat je lief ook nog eens niet thuis is? Dat is helemaal k***e. Dan voel je je pas echt shit, niemand om tegen aan te hangen. Nou meid ik wens je veel sterkt en ik hoop dat je snel wat beter voelt!

Liefs Molly.

He lieffie,

Was leek ik nu komt je ongi weer als bakkenstenen uit de hemel zetten, hoe kan dat nu, vraag even aan je gyn a.s maandag of dat wel normaal is!! en doe ook even rustig aan voor je rug, ik vindt het echt heel erg balen voor je, en hoop dat je minder matrassen nodig hebt dit keer, maak je niet al te veel zorgen, want misschien valt het allemaal wel mee, wat ik wel denk hoor lieve Lara, misschien is dit nog even tijdelijk, en gaat het vanzelf weer over, morgen of zo,

Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij,

liefs Mick p.s. ik denk aan je hoor

Hee meiden,

Thanks voor de lieve berichten. Ik ben niet echt de vrolijkste, begrijp nog altijd niets van mijn lichaam. Moet het ook niet willen begrijpen, daar zijn dokters voor, maar kan het niet laten he? Lees ik weer vanalles over te dik baarmoederslijmvlies, DE overgang, eierstokhormonen die dit kunnen veroorzaken. Moet ook niet gaan zelfdokteren achter het internet, maar wil gewoon graag antwoorden! Fluiten jullie me maar terug hoor, want zelf lees ik weer alles wat los en vast zit en dat moet ik gewoon niet doen!!!

liefs Lara

Hee Lara,

Je bent er weer...meid we slepen je erdoor heen hoor! Heb je nog bij een van je vriendinnetjes een luisterend oor gevonden? Het is ook af en toe niet te bevatten wat voor 'n nare streken mother nature met jou uithaalt de laatste tijd!! Ik herken het dat je wilt graven naar antwoorden, maar je zult maandag hopelijk het antwoord krijgen! Schrijf ook je vragen op zou ik zeggen, dat geeft nu rust en straks ben je ze dan niet vergeten als je bij de gyn. zit. Dus dat is mijn fluitje!

Ik zit vandaag ook in een licht dipje, heb gisteren te horen gekregen dat we pas op 24 AUG. voor een intakegesprek voor IVF kunnen komen, en dan dus pas in het ergste geval ca. 5 mnd. later aan de beurt zijn...:(:(
Moest ook m'n hele beeld en eigen planning daarna terugschroeven, met het nodige gekraak ggggrrrrrkkkkkrrrr.
Accepteren van dingen is soms het moeilijkste wat er is...

liefs, Suus
Wens je sterkte met je ruggetje enne verwen jezelf!

Terug
Bovenaan