Weeeer iets nieuws!

A

Anoniem

Guest
Nou, vandaag heeft ons lieve kleine meisje volgens mijontdekt dat ze heeeeel zielig kan doen!!! Pfffff, wat was die zich aan het aanstellen zeg! Hahaha gewoon lachwekkend!
Elke keer als ik haar neer legde (maakt niet uit waar of met hoeveel speelgoed!!) ging ze dus heeeel zielig doen (alsof ze huild, maar ze huild dus niet echt! Gewoon zeuren/zielig doen dus!)
Als 1 van ons haar dan aandacht gaf door te praten of haar op te pakken, was het dolle pret!!! Alleen maar lachen!
Op het einde van de avond (rond 19.00 uur, ze was al van 16.00 uur wakker en wil dan niet meer slapen!) werd het eeeeerg vermoeiend moet ik zeggen! Ze begon in 1 keer echt te zeuren en hield maar niet op tot ze weer aandacht kreeg!
Hahaha we hebben wel veel gelachen om haar, maar ik denk dat we een beetje uit moeten kijken vanaf nu! Dat we haar dus niet bij elke kik oppakken! Want ze zijn slimmer dan wij denken, dat weet ik wl zeker!

Ja ja, dat heeft Chloë ook ontdekt! En zodra ik dan in de buurt kom, is het lachen geblazen! En als ik haar op pak, kijkt ze met zo'n triomfantelijk gezicht om zich heen...
Erg grappig idd, maar als ik echt even geen tijd heb om haar op te pakken, is het best lastig. Ze begint dan met zeuren en eindigt in huilen.
Ja, ze hebben het zeker in de gaten.
Sil

Hoi hoi,
Wat grappig dat ze dat zo in de gaten krijgen he! Tis idd lastig om te bepalen van laten liggen of toch maar weer oppakken. Daar zit ik ook een beetje mee de laatste tijd. ik kijk het soms even aan maar als joran dan echt begint te huilen dan pak ik hem toch maar weer... Vandaag was Joran bij mijn schoonvader (die past iedere vrijdag op) en die moest toegeven dat joran erg weinig had geslapen vandaag. (ik had al een veel te drukke en vooral baaldag) maar ja, dat zul je altijd zien. Joran was dus erg moe, hangerig en wilde niet liggen maar wel rondgedragen worden (en toegezongen haha hij is de enige die dat kan waarderen van mij) Maar uiteindenlijk komt waar ik naar toe wil: HIJ VIEL IN SLAAP TIJDENS ZIJN GROENTEHAPJE! hij was zoooo moe, zijn oogjes vielen een beetje dicht, deed nog wel braaf zijn mondje open, totdat ik bij het laatste hapje was en toen viel hij in slaap, in het stoeltje... LIEF!!! Allemaal erwtjes om zijn mondje, rode wangetjes aaaaah...

Ja, hier ook eentje die het echt heeft ontdekt. Hahahaha...ik vind het ook wel komisch, maar soms ook lastig hoor. Vanmorgen heb ik hem gewoon even laten zeuren. Ik stond te strijken en hij lag in de box...en maar zielepieten. Hihihihi...ik heb hem gewoon maar even laten doen. Weet je wat hij toen deed??? Heel hard hoesten en net doen alsof hij zich verslikte. Ik moest er wel om lachen hoor.
Als het bij mij erg lang duurt leg ik hem vaak gewoon op bed hoor.

Terug
Bovenaan