weeen , maar zijn het nu eindelijk de goeie??

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
de titel zegt het eigenlijk al.....
gisteravond op tijd naar bed gegaan, eenmaal in bed kreeg ik weeen. niet echt regelmatig maar best wel heftig. uiteindelijk stopte het weer. nu werd ik om 4.17 uur wakker. ontzettend misselijk, hoofdpijn en pijn in me nek  en weer weeen.  ook gevoel dat ik naar het toilet moet, maar er komt niks. na een uurtje hebben liggen woelen maar opgestaan, zit nu met koppie thee op de bank. momenteel is het weer wat rustiger. wel nog weeen, maar even niet zo heftig meer. ik ben eens benieuwd of het nu doorzet.

vandaag moet ik om 11 uur naar de vk en zou ik gestript worden. wie weet geeft dat anders het laatste zetje. maar op zich hoop ik natuurlijk dat het al eerder doorzet.

ik hou jullie op de hoogte.
ik heb nu wel zo'n voorgevoel dat het vandaag kan doorzetten, dus hopenlijk laat me gevoel me niet in de steek

groetjes van een zenuwachtige dees
39 wk

Hoi Deesje,

Ik hoop voor je dat het door zet.
Het klinkt als weeën maar zeker weten doe ik het niet.
Ik ben ook zwanger van mijn 1e.
Succes bij de vk straks!
Wie weet zijn ze nu al heviger en ga je niet?
We horen het wel.

heel veel liefs An 40 weken zwanger

ik zal toch het bezoekje aan de vk om 11 uur moeten afwachten en het strippen vandaag. want na een uurtje stopte het weer helemaal. dus ben benieuwd wat ze zeggen straks.
ik hou jullie op de hoogte
groetjes Dees

Ik ben ook heel benieuwd hoe het afloopt!! Ik had van maandag op dinsdag erge pijn in mn rug, maar ook wat jij zegt een zere/stijve nek. Alsof ik niet goed heb gelegen ofzo, maar dat is niet waar. Hoord dat erbij?? Misschien herkennen andere moeders dat?

Succes, en ik ben benieuwd of het strippen helpt!!

Groetjes, Mirjam (40+3)

nou controle gehad vandaag. en het strippen ging weer niet. de baarmoedermond ligt wel centraal, maar net niet goed genoeg dat ze erin kwamen. het is wel week, mara te weinig ruimte om naar binnen te gaan en aan de vliezen te komen.maar goed er is weer wat gerommeld dus wie weet.

nou hoorden we vandaag dat de gynaecoloog wat vorige week de echo heeft gemaakt, mijn vk heeft aangesproken toen ze in het zieknhuis was. met de dringende mededeling dat ik niet langer mocht lopen dan 40 weken. ze hebben ook mijn vorige bevalling besproken. nou moet ik dinsdag terug naar de vk ( mits nog niet bevallen) en anders word ik dinsdag meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. en dan zal ik woensdag of donderdag ingeleid gaan worden zoals het nu uitziet. mits zich geen gekke dingen meer voor doen

ze lieten ons al beetje weten dat ze weer een moeizame bevalling verwachten. maar ze willen toch het liefst wachten tot het natuurlijk op gang komt. moet alleen het leven voelen goed in de gaten houden en vertrouw ik het niet meteen aan de bel trekken. ivm de verkalkingen in de placenta.

dus na al het gerommel en dreigen vroeggeboorte, was het wekenlang een stuitligging. toch zelfstandig gedraaid. toen hadden we weer hoop op een thuis bevalling. maar zoals het nu uitziet gaat het toch een ingeleide ziekenhuis bevalling worden. ik moet zelfs rekening houden met een keizersnee..
tja nu hebben we zowat alle senario's gehad. het viel natuurlijk ff tegen om het te horen. maar we hebben nog even tot dinsdag dus we houden moed op een spontane bevalling. en anders is het waarschijnlijk maar goed dat we in het zieknhuis zitten.

maar ja het valt wel ff rauw op je dak

groetjes Dees
39wk

Tjonge, jonge, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat het rauw op je dak komt. En dat na alles wat je al meegemaakt hebt.
Ik wens je veel succes met de allerlaatste loodjes en hoop echt voor je dat de bevalling niet tegenvalt.
liefs, daantje

Terug
Bovenaan