Weeen of niej Help weet het niej

A

Anoniem

Guest
Hey meiden ik heb een vraag   ik heb een idee dat ik echte weeen gehad heb vandaag   vanochten kreeg ik een pijn in me buik   het leek net of alles samen trok van binnen en deed ook egt zeer   naar een min ongeveer trok het weer weg later toen ik op de brommer zat toen kreeg ik het weer en duurde ongeveer 1 min en dit heb ik nu 4 vandaag al gehad en ze deden goed zeer maar iedereen zegt dat egte weeen snel komen en niej weg gaan   maar het zijn ook geen oefen weeen   want die heb ik vanaf week 29 al dus weet hoe ze voelen ik weet het niej meer wat het kan zijn en om me vk te bellen en der voor niks te laten komen zie ik ook weer niej zitten hoop dat iemand me een antwoord kan geven ps ken ook haaste niej lopen door de pijn in me lies volgens de vk komt dat door het indalen groetjes carola bedankt voor alle tips alvast

Ps die bij de eerste 2 x zat er ongeveer een 15 min tussen bij die anderen 2 x zit er een paar uur tussen     moets nog bij het verhaal   lastig als je alles vergeet steeds word er gek van   hahaha

Hai Carola,

Heb zelf niet gehad wat jij hebt, maar weet wel van vriendinnen die dit ook hadden.
ik weet niet hoeveel weken je bent, maar in ieder geval al een stuk voorbij de 29 weken.
Het kunnen toch best oefenweeen zijn hoor. je zou het niet verwachten misschien,omdat je eerder wat 'makkelijkere'oefenweeen hebt gehad, maar vriendinnen van mijn hebben dit dus ook gehad. Die dachten dat het ging beginnen (was de 2e) en dan hield het na een paar uur weer op. Vreselijk balen natuurlijk, tenminste, als je de 37 weken voorbij bent!
Als je twijfelt toch de verloskundige even bellen, vinden ze helemaal niet erg (tenminste, als je het op een redelijk tijdstip doet :)

Veel succes, hoop voor  je datsnel het echte werk gaat beginnen!

Groetjes Peppie

Wat ik niet geheel begrijp, zonder je hierop  aan te vallen, waarom bel je niet gewoon je VK?!
Al moet je d'r 10x of 100 en 1x voor niks bellen of laten komen, als het voor jouw geruststelling betekend!?

Wij zijn wel medezwangere, maar een VK en/of GY weten d.m.v. de juiste vraagstelling, doorvragen etc. meestal wat er scheelt of aan de hand kan zijn. Bij twijfel komen ze of laten ze je komen!!!
Wij kunnen toch vanaf een computerschermpje niet lezen en weten wat je nu precies hebt en het blijft bij ons ook een gok!

DUS MIJN TIP IS;
BIJ TWIJFEL ALTIJD BELLEN AL BEL JE 10x voor niks, de 11x kan wel eens het echte werk zijn!!!!

Terug
Bovenaan