Weeen vannacht

Ik had vannacht weeen. Ik heb halverwege de nacht geplast en werd een uur later wakker met menstruatieklachten maar dan een graad of 5 erger. 

Ik voelde net als altijd de weeen in mn benen en eigenlijk alleen maar pijn in mn buik. Ik noem het dus maar weeen. 

Ik weet eigenlijk niet hoe lang het aangehouden heeft omdat ik er van wakker werd en vrij kort daarna weer in slaap viel. 

Voel nu weer lekker de baby. Maar weet zeker dat er vannacht wat verandert is. 

Herkenbaar??

Zullen het indalingsweeen zijn geweest?

Ik herken het niet echt. Ik heb wel vooral ’s nachts harde buiken en soms een soort van krampen, maar ik kan het geen weeën noemen. Klinkt wel alsof het misschien indalinsgweeën kunnen zijn. Misschien voel je de baby nu ook wel wat meer bij je bekken? Heb je er verder nog last van gehad?

Zolang je twijfelt of het weeen zijn, zijn ze het nog niet. Je herkent ze echt direct. Het kan zeker wel zijn dat je harde buiken hebt gehad en dat je kleintje is ingedaald. Maar echte weeen zetten door hoor.

Nou supertje, echt weeen voelen zeker niet zo nee. Het was meer menstruatiepijn maar dan vele malen sterker. En omdat ik er wakker van werd en mijn hersens even tijd nodig hadden om uberhaupt weer te beseffen dat het menstruatiepijnen waren kwam het allemaal wat heftiger over.

Ik heb ze niet meer gevoeld, maar voel nu wel iets heel anders in mijn bekken.

Terug
Bovenaan