weeen weeen weeen

zaterdag ben ik 37 weken

voglende week donderdag liggingsecho en strippen bespreken

maar zaterdagnacht weeen gehad, zondagmiddag weeen gehad en gisteravond weer

zo vaak, ik hoop dat het goed nieuws is

kan nu al uitkijken naar deze weeen, beginween zijn goed te doen. dan dnek je nog: als dit alles is....

ik ben er helemaal klaar voor, huisje ook, paps ook, hopelijk de kleine ook, afwachten maar

Hopelijk zet het een beetje door. En heb je snel je baby in je armen. Spannend. Met al jullie verhalen begin ik er ook steeds meer zin in te krijgen (niet in het bevallen zelf)

Ooooohhhh wat spannnend joh !! Jeetje !!!
Ik hoop dat alles goed zal verlopen en dat je het een beetje red met je ribben !!
Heeeeeel veel succes !! Straks heb je je kleine meid in je armen !!!!!! Geweldig !!
Hou ons op de hoogte he !??

toi toi toi !!!

Liefs, marit

oef das ff spannend. kan ook niet echt zin in bevallen krijgen hoor irismomtobe maarwel ook in het kindje en erna. vind het allemaal noglang duren voor me gevoel zoals ik iedereen leest met 37 weken..

Spannend meid!!! Dan krijg je idd wel zoiets van kom maar op met die bevalling!!! En je bent zo goed als 37 weken dus het mag komen! probeer nog zoveel mogelijk rust te pakken voor het echt losbarst meid, je kan het goed gebruiken!

Succes!
Liefs ciomama

rust: ehm was van 8-10 wakker en van 12-14 en nu vanaf 17 uur net hihihi
slapen doe ik genoeg en tussendoor genieten van getrappel of ween

hoe die bevalling ga blok ik nog helemaal hoor, ik heb vooral zin in het einde van deze zwangerschap en de ontvangst van mijn kleine meid

ben zo nieuwsgierig

Terug
Bovenaan