Weeen zetten niet door

Ik heb sinds 3:30 vannacht weeen om de 10 min ongeveer soms iets langer soms iets korter, maar daar blijft het bij. Nu al 13 uur dus!!!! Ik hoop dat ze of afzwakken zodat ik kan slapen of doorzetten!

nou idd! succes daarword je niet vrolijk van. heb het met mijn dochter gehad die kwamen en gingen. toen waren ze uiteindelijk weg. moestik eind van de middag me laten strippen deze afspraak stond al en kreeg me toch weeen. savonds half tien geboren.. dat was het voordeel toendertijd... nou succes!

och ken het van mijn 1e, houd vol en als dat niet lukt gewoon aan de bel trekken hoor

ik had ze elke 5min en heftig, geen tijd om te rusten, geen tijd om de kleine te voelen maar geen cm ontsluiting! de mond lag nog zo hoog dat ze er niet bij konden!
heeft van zaterdagmiddag tot maandagnacht geduurd tot de 1cm ontsluiting was

ik was om 4 uur nachts in zh opgenomen voor pijnmedicatie, wou dat ik daar eerder om geschreeuwd had want de rest moest nog gebeuren

beter te vroeg schreeuwen dan op eind wat missen van je mooie kindje!!!!!
we zijn oervrouwen maar niet perfect moet je maar denken

hoop wel voor je dat het ook doorzet, zo'n dag wil je niet elke 2-3 dagen weer

ik heb bij mn eerste 5 dagen zo gelopen! verschrikkelijk ppffff.
werd maar de hele tijd geadviseerd: zo veel mogenlijk de douche in! maar dat hielp ook niet bij me.
gelukkig dutte ik af en toe wel even in zodat ik wel een beetje uitgerust was.
en dan eindelijk zette het 4 feb door! de weeen werden nog heftiger en kwamen sneller. klinkt stom maar was echt een jippie moment! hehe, dacht ik toen!
diezelfde dag is mn dochter toen geboren (inmiddels 4 jaar geleden )

nou meid, hopelijk hoef jij niet zo lang te lopen als ik toen met die weeen!
succes met de bevalling straks

liefs, do

Terug
Bovenaan