Weeen?

<p>Ben de hele dag al kwakkelig: hoofdpijn, dood moe en niet lekker. Nu voel ik heeeeel laag in mijn buik om de 2 min een pijnlijke kramp. Dit trekt ook weer weg. Het is pijnlijk maar kan wel nog gewoon op de bank zitten enzo. Ik heb altijd gehoord dat als je weeen hebt dat je niet twijfelt, dus denk dat het geen echte weeen zijn.</p><p>Herkent iemand dit?</p><p>35 weken zwanger.</p>

Bij twijfel: gewoon je verloskundige bellen!
Ik vond de weeen het zelfde voelen als menstruatie krampen.. (Deze had ik altijd vrij heftig zonder pil!) Dus vond het daarom ook goed uit te houden...
Gewoon ff bellen

Ik vond de weeen ook voelen als menstruatie  krampen vooral toen  het begon alleen deze  kwamen om de 10 minuten en vaak als ze on de 2 minuteb komen dan zijn de krampen  wel wat  heftiger hoor
Misschien  wat voor weeen ??. Ik zou sowieso  even je verloskundige  bellen.

Succes met de laatste loodjes

Ik vond de weeen ook voelen als menstruatie  krampen vooral toen  het begon alleen deze  kwamen om de 10 minuten en vaak als ze on de 2 minuteb komen dan zijn de krampen  wel wat  heftiger hoor
Misschien  wat voor weeen ??. Ik zou sowieso  even je verloskundige  bellen.

Succes met de laatste loodjes

Een wee bouwt op en ebt weer weg. Mijn ontsluitingsweeën waren niet te missen, maar de eerste krampen zouden zeker twijfelachtig zijn geweest. Bij mij waren bij beide bevallingen de vliezen al gebroken, dat was wel een hint. 

@NicolleB mijn ontsluitingweeen voelde dus echt volledig het zelfde! Zo veel heftige menstruatie krampen heb ik zonder pil maandelijk?
Nou duurde mn ontsluitingstijd 3,5uur dus dat was prima uit te houden

Terug
Bovenaan