weeen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Zou iemand mij misschien heel precies kunnen vertellen  hoe echte  weeen aanvoelen.
Gewonen buikweeen. Ik krijg steeds te horen, als het zover is dan  weet je het wel maar vandeweek heb ik bij mekaar 15 uur lang weeen gehad. en dacht echt van nou dit zal het zijn maar helaas het mocht niet zo zijn nog.
nou ik hoop dat iemand mij helpen kan.
groetjes mij

Hoi,

Wat echte weeen zijn is best moeilijk uit te leggen.
Maar bij mij begon het s'ochtends al met wat krampen niks bijzonders leek een beetje op banden pijn.
Had het ook niet door dat het begonnen was ben zelf gewoon nog gaan shoppen hihihi.
Maar op een gegeven moment worden de krampen wat krachtiger en er komt regelmaat in.
Dus was het eerst om de 15 min en dan opeens om de 10 min.
Op een gegeven moment komen ze zo snel achter elkaar dat je je niet meer kan ontspannen.
En geloof me je voelt echt wel wanneer het begonnen is.
Hou in ieder geval die regelmaat in de gaten.

Heel veel succes

angel 18, 6d van derde kindje

Hoi,

Nog even een toevoeging een echte wee houdt ongeveer een minuut aan en dan is het weer even weg.
En als de weeen echt krachtig zijn dan duurt zo'n min een uur voor je gevoel.
Nou hoop dat je wat wijzer bent geworden.

gr angel

Hoi,

Bij mijn eerste bevalling zijn de weeen opgewekt en dus niet natuurlijk. Tijdens de eerste drie zat er nog tijd tussen, maar daarna kwamen ze achter elkaar.
Het voelt als een pijngolf over heel je buik. Net als je ongesteld bent, maar dan overal en 10 tot 100, misschien wel 1000  keer zo erg. Vooral tijdens de laatste drie centimeters.
Verder vind ik het moeilijk te beschrijven, dus dames vul maar aan.

Groetjes

Terug
Bovenaan