Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben uitgerekend op 8 april, maar er doet zich niet zo heel veel heleaas. Nu heb ik sinds vanmorgen zo'n steken in mijn zij en richting bekken. Na een tijdje houdt het weer op. Zijn dit voorweeen?
Dit zouden inderdaad voor weeën kunnen zijn. De ene voelt het als zijnde snerpende pijn en de ander voelt er eigenlijk helemaal niets van.
Je moet proberen te voelen wanneer en hoe vaak die pijnscheuten komen en of het steeds vaker is en om de hoeveel minuten het komt. Aan de hand daarvan kun je zien hoever je bent.
Bij mij waren echte weeen geen pijnscheuten, maar gewoon krampen. Misschien zijn het indalingsweeen, die kenmerken wel eens met pijnscheuten, of is je kindje al ingedaald? Het kan ook een oprekking van je banden zijn, misschien heb je een verkeerde beweging gemaakt ofzo. Vraag anders je verloskundige als je het niet vertrouwd. Groetjes en veel succes later..
Ook ik ben op 8 april uitgerekend, en herken wel wat van wat je zegt. Ik herken de pijnscheuten, die ook steeds weer overgaan, maar ik houd het erop dat het een soort bandenpijn is. Het komt mij nl. vrij bekend voor.