weeen

Hey allemaal,

Ik ben over 1,5 week uitgerekend en ik heb af en toe behoorlijke krampen in mijn buik, een beetje erge vorm van menstruatiepijn zeg maar.. Ook heb ik veel harde buiken, maar het is nooit tegelijk. Ik dacht namenlijk dat als dit voorweeen zouden zijn je tijdens zo'n kramp ook een harde buik heb. En hoe zit dat met weeen? heb je tijdens een wee altijd een harde buik? of kan het ook zijn dat het alleen pijn doet? Er zijn hier vast wel een aantal die al weeen hebben meegemaakt dus ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven..

weetje goede vraag. Ik ben 19 jan bevallen en ik weet niet meer of ik ook harde buiken had. Kan me alleen herrinneren dat het erg pijnlijk was. Maar ik heb er maar iets meer dan 3 uur over gedaan dus het ging erg snel. Je voelt echt het verschil tussen weeen en voorweeen. Die heb ik namelijk ook gehad, en bij de voorweeen had ik wel harde buiken. succes

Hoi,
Ik had ook al 2 maand voor ik ging bevallen last van harde buiken. Nog geen krampen die kwamen later pas.
Dat was ong een week voor ik ging bevallen. Dat was nog een maand te vroeg. Tijdens een wee heb je ook een harde buik. Maar door de pijn let je daar niet op. Maar wees gerust als het echt begint weet je dat gewoon. Noem het oerinstinct.
Succes en geniet er van.
Groetjes
Melanie mamma van Quinten 31-08-04

Weeen voelen echt als samentrekkingen in je buik en/of onder in de rug. Ze komen regelmatig terug, ze zijn eerst heftig en dan zwakt het weer langzaam af. Daaraan kan je het herkennen.

Terug
Bovenaan