Weeen

Hoi allemaal,

Sinds vorige week heb ik last van lichte weeen. Gisteravond bleven ze alleen langer en werden ze ook iets heftiger dan dat ik had. Het wisselde erg af met harde buiken, dus ik kon het verschil goed merken. Ook heb ik al een zoontje, dus ik weet dat het weeen zijn en niet zomaar wat krampjes, bij de eerste herkende ik het gelijk!
Vandaag had ik het weer, met ook erge rugpijn, dus heb ik de verloskundige gebeld. Ik moest 2 paracetamols tegelijk nemen en een half uur onder een warme  douche gaan staan. Toen ik er onder vandaag kwam, waren de buikweeen weg, alleen blijft de rugpijn wel aanhouden. Ik ga zo even slapen, want ben onwijs moe nu. Ik moest terugbellen als het aan bleef houden, erger werd en als het op en af kwam, moet ik morgen weer bellen. Dus even afwachten wat het allemaal gaat doen. Het is nog wel een beetje vroeg, ik moet nog 7 weken!!! Nu loopt de kleine wel 2 weken in groei voor, maar toch...
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes, Mylène

Ik hoop ook voor je dat de kleine nog even bij je blijft. Ben benieuwd hoe het nu met je is.

Ik heb van de week ook al een paar weeen gehad. Had denk ik iets te veel gedaan op een dag. Trok ook weer lekker door naar mijn rug.

Rustig aan doen he.

Hoi meiden,

Allereerst bedankt voor alle reacties!
Ik ben nu een paar dagen verder en heb nog steeds iedere dag wat weeen. Ik heb nu 3 avonden achter elkaar al onder de warme douche gestaan, en dat een half uur lang. Het ging pas de laatste 5 minuten zakken gister, maar het zakte wel.
Nu heb ik nog op en af rugpijn. In de gaten houden dus maar.
Maandag naar de  gynaecoloog toe en afwachten wat hij gaat doen of zeggen.
Word dus helaas nog steeds vervolgd.

Groetjes Mylène

Terug
Bovenaan