Weeen??

Hallo,
Vannacht en vanmorgen had ik ineens zo'n pijn als menstruatiepijn. Ik was even bang dat het weeen zouden zijn, maar het voelde niet heel extreem pijnlijk.
Weet nog van de vorige keer dat ik toen echt niet bij kwam van de pijn.
Kan het toch een soort voorwee ofzo zijn geweest?
Ik ben pas 28 weken....
Groetjes Loes

Hoi,

ik heb 1,5 week geleden hetzelfde gehad (zie HELP...Oefenwee???) toen dacht iemand aan een harde buik, maar die heb ik ook en dat voelt toch anders. Het voelde als zware menstruatie krampen, maar in tegenstelling tot weeën die in principe in kracht toe moeten nemen bleven ze constand en namen ze in 2 dagen wat rusten wat meer af. De harde buiken zijn gebleven maar niet meer dan 1 a 2 keer per dag. De verloskundige heeft dit beaamd dus voor mij geldt nu maar wat meer mn gemak houden.

hier ook een dame die het rustiger aan moet doen van de huisarts. Ook veel harde buiken en ook snel. Vanmorgen op controle geweest en de huisarts raakte m'n buik nog maar aan of hij werd al hard. Hij vroeg of ik hier vaker last van had. Ik weet bijna niet beter was mijn antwoord. Das niet goed ivm doorbloeding van je baarmoeder of zo, dus moet echt meer m'n gemak gaan houden. Das makkelijker gezegt dan gedaan vind ik hoor! Maar als je echt die steken voelt, dan laat je bepaalde dingen wel weer even.

groetjes
Koetjeukkel

Terug
Bovenaan