WEEEN!

Eergisteren was er hier ff paniek in de tent! Rond 16.30u kreeg ik ineens heftige buikkrampen die verdomd veel op weeën leken! Om de 5 min kwamen ze ongeveer. Gelijk de verloskundige gebeld die ook meteen is gekomen. Ze heeft me getoucheerd maar er was nog geen ontsluiting. Ze heeft me wel gelijk door naar het zkh gestuurd, want ook zij dacht dat het weeën waren!

In het zkh gelijk aan de CTG en er werd bloed geprikt en een catheter geplaatst. Maar hoe heftig en pijnlijk de krampen ook waren, de CTG liet niets zien... En ook in het bloed was niets te vinden. Eindelijk, zo´n 4,5 uur later wisten ze eindelijk wat het was; ik heb nierstenen! Dat kan de zelfde pijn veroozaken als hele heftige weeën! Ik was enorm opgelucht. Ik moest wel opgenomen worden en kreeg pijnmedicatie via een infuus. Ook kreeg ik een middel waardoor de blaas en de urinebuis zouden ontspannen zodat ik de steentjes uit zou kunnen plassen. Inmiddels ben ik weer thuis en gaat het prima, maar oh, oh, oh wat ben ik bang geweest. Ik hou nu al zo onvoorstelbaar veel van dit kleine monstertje in mijn buik! Ik kan nu al niet meer zonder!

owwww jeetjeeee

en dat doet zeeerrrr heb het ook gehad en was toen niet zwanger en verging al:S:S jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg!!

heel veel sterkte en rustig aan he!!!!

sjeee!!! wat een schrik dan zeg!
gelukkig gaat het een stuk beter nu!
hoop dat je snel weer de oude bent,heel veel beterschap meid!

ik had het trouwens ook weeen-achtige klachten door een fikse blaadsontsteking..ik had ook ontzettende schrik toen ik de een na de andere pijntjes en harde buiken had.
gelukkig is de rust weer terug en hopen dat meneer nog even blijft zitten.

liefs en doe lekker rustig aan,laat je verwennen ;-)

Jeetje Nicole,

Ik zag het onderwerp van de topic en dacht nee.

Maar fijn dat alles nu weer goed is. Grappig om dan weer te lezen dat je zowaar blij kan zijn met nierstenen. haha.
Maar heb je de steentjes nu al uitgeplast dan?

Nou maar rustig aan hoor!

Dank je wel voor jullie reacties... Ik was idd heel erg geschrokken en bang. Ik denk dat ik de steentjes al uitgeplast heb, want heb geen pijn meer gehad. (Ik heb niets opgevangen ofzo.) Toen ze de pijnmedicatie via het infuus stop hadden gezet moest ik nog minimaal 4 uur pijnvrij blijven voor ik naar huis mocht.

Ik hoop dat de pijn ook wegblijft ;)

Liefs, Nicole vandaag alweer 25 weken!

Meid wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig gaat het nu weer ok.
Hier een soortgelijk verhaal maar maak er wel een ander onderwerp van.
Hoe gaat het nu met je?
Marianne

Terug
Bovenaan