weeen

gisteravond weer een uur last gehad van weeen. niet erg regelmatig ook niet elke keer net zolang maar ze waren duidelijk aanwezig. heb ook veel last gehad van de onderkant en mijn boven benen denk toch nog wat indalen. ze was al aardig ingedaald maar zat nog niet vast. en moet nu nog 3,5 week.. dus hoop dat het hier ff bij blijft want heb geen zin om 3,5 week lang constant last te hebben van voorweeen. hebben jullie nu ook zo last van kortademigheid?

o heel vervelend die weeen, heb er ook al bijna 3 week last van, woensdag ben ik 38 week.
zelfs al 2 keer in ziekenhuis gelegen aan ctg, dachten dat het eerst een ontsteking was.
maar uit de kweek bleek dat niet zo.
dus je moet met de pijn dealen.

dat kortademigheid herken ik heel goed.
en dan ben ik ook nog verkouden. heel vermoeiend alles bij elkaar.

voor de pijn lekker paracetamol in nemen.
Ik wilde er niet aan maar doe het nu toch.
helpt niet heel lang maar wel iets.

Succes de laatste loodjes

Had met 36 weken ook veel last van indalingsweeën. En kortademigheid. Inmiddels 38,5 week en het is hier verdacht rustig. Weinig last ook van pijn, kortademigheid etc. Behalve maagzuur en vermoeidheid dan. De kleine is goed ingedaald, maar verder weinig beweging.

Paracetamol is inderdaad prima, als je veel last hebt. Heb het zelf niet genomen voor de weeën, maar wel voor gekneusde ribspieren. Helpt prima!

Terug
Bovenaan