Weeenremmers ervaringen!

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Goede avond, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Zelf heb ik weeenremmers en longrijping gekregen voor de baby en vroeg me af naar jullie ervaringen van weeenremmers?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Zelf ben ik nu 32+3 weken zwanger en ik heb gisterochtend de laatste weeenremmer gehad. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat de bevalling toch op gang kwam? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Graag hoor ik jullie ervaringen! </p>

Hoi

Ik heb ze 11 jaar terug 2x 48 uur gehad. Zodra ze het stop zette kwamen de weeën meteen weer heftig terug. Tijdens het remmen had ik ze om de 15 min. Zodra het stopte om de 3 a 4 minuten. Uiteindelijk is onze dochter met 33.3 weken geboren.

Veel sterkte! Hopelijk blijft jullie kleintje nog even veilig bij mama zitten

Met 30 weken heb ik 48 uur aan de weenremmers gelegen (infuus). Onze zoon is met 32 weken geboren en doet het fantastisch (nu 9 maanden).
Ik weet dat het spannend is, maar 32 weken is echt al aan de goede kant van de streep. Sterkte! 

Longrijping en weeënremmers gehad op 31 weken, baby is uiteindelijk met een keizersnede geboren op 38 weken en er was nog geen spraken dat ie vanzelf ging komen. Ik heb wel vanaf week 31 volledig platte rust gehad.

Mama's,
Vanochtend is onze kleine meid dan toch geboren met 32+4 weken. Ze weegt 2200 gram en doet het tot nu toe erg goed! 

Terug
Bovenaan