weegschaal heeft getest

Nou om half 7 was het zover mijn man is nu thuis van werken en we hebben net gegeten. Ik vertel hem dat ik een test heb gekocht.
Kort daarna hebben we getest. Maar de pedictor test geeft aan dat we niet zwanger zijn. Dus nu is het afwachten wanneer de rode duivels gaan opspelen. Ik had 22juni 2004 mijn ongi kunnen krijgen.
Afwachten dus maar en daarna weer regelmatig klussen.
Groetjes Weegschaal.
 
Jeetje weegschaal, da's balen! En dat terwijl je dus al ruim een week overtijd bent begrijp ik? Des te groter de teleurstelling lijkt me ... Is het niet toevallig zo dat je een onregelmatige cyclus hebt en dat je alsnog zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop het voor je. Anders wens ik je heel veel succes tijdens de volgende ronde!

Groetjes,
Jacqueline
 
geen streepjes???? wat jammer nu, maar wie weet ben je inderdaad alsnog zwanger als je inderdaad een onregelmatige cyclus hebt zoniet, kop op en hop naar de volgende ronde.

lfs

Ikke
 
Geef de moed niet op.
Al zou je natuurlijk meteen een vette streep willen zien.
Zolang je nog niet ongi bent, kan er nog van alles gebeuren.
Ik hoop het voor je

Veel liefs
Brenda
 
SHIT!!!!!
Je hebt je er hoe dan ook toch stiekem een beetje op ingesteld hè.
Als ik jou was zou ik het over een paar dagen nog eens proberen met ochtendurine, dit geeft het hormoon dat een positieve test kan geven beter weer.
Heeeeeeeeeel veel succes en ik blijf gewoon hard voor je duimen hoor, er is zeker nog hoop.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan