week 10!

donderdag weer met 9,5 week een echo gehad en alles was goed! de dooierzak was weg, enkel een mooi klein kindje in de placenta wat volgens het boekje groeid! daarom do alle fam verteld dat we in verwachting zijn en vandaag de vrienden... smiddags en s avonds heb ik echt een dikke buik! spugen doe ik nog steeds min 1x per dag en ben 3,5 kg afgevallen... maar zo lang de beeb t goed doet kan ik voor mijn gevoel eindelijk genieten!

Wat fijn die goeie echo! En leuk dat je t nu aan mensen kan vertellen, ik kan niet wachten!
Wel vervelend dat je moet spugen en daardoor afvalt.. Maar idd, als t goed gaat met de beeb dan is t goed :)

Heel fijn dat de echo goed was! Zolang je niet te veel afvalt maakt het niet uit, maar wel een beetje mee opletten. Ik spuug gemiddeld 2 keer per week en ben 3 kilo afgevallen. Maar had nog wat reserves van de vorige zwangerschap (in juli bevallen), dus ik kan het missen ;)

Gefeliciteerd en geniet er van. Ik begrijp je onzekerheid. Ik heb in september onze kleine man te wereld mogen zetten, daarvoor heb ik ook een miskraam gehad. Ik had dus ook eerdere echo's vanwege mijn onzekerheid. De tweede was bij 9 weken en toen kon ik iets meer genieten en inderdaad had ik ook al problemen met broeken dicht krijgen en vanaf die tijd konden wij ook meer genieten. En vanaf dat je de kleine gaat voelen wordt het alleen maar beter. Alle meiden succes met de zwangerschap.
een september mama 2012

Terug
Bovenaan