Week 25 is aangebroken............!

Hay meiden,

Vandaag 24 weken zwanger alweer! Ik vind het heel snel gaan eigenlijk!

Ik voel me prima, af en toe wakker van kuitkramp (au!!) 'snachts en maagzuur na het eten maar mag niet mopperen!!

Hoe gaat het met jullie?

xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Jippie!!! Maandag mag ik alweer zeggen 25weken, snelll indd :|
Oei ik hoor veel verhalen over vervelende kuitkramp, ik ken het gelukkig niet! En maagzuur eigenlijk ook niet, zo is iedere zwangerschap anders he? :)

Met mij gaat het nogsteeds balen qua lichamelijke klachten, ruim 6kilo afgevallen zag ik vanmorgen. En verder alles nog t zelfde, liggen en lopen en fysio, verder ook nogsteeds misselijk.. Maar ik voel de kleine nu 2weekjes zo super goed, echt geweldig!!!

Dikke knuffel!! :) x
 
Ja met mij gaat het soms goed soms slecht heb heel veel last van me buik en me rug en dikke voeten ben nu 24 weken en 2 dagen ik ben gelukkig pas paar kilo aangekomen maar zit nu met stress dat we misschien geen urgentie kunnen krijgen pff zo naar ggz hopen dat die nog kunnen helpen ben ten einde raad..

Xxx
 
Kuitkramp! Heerlijk idd! Haha,mijn man schrok laatst wakker van mij die dacht dat de bevalling al begonnen was ;-) Ik lag daar met een gestrekt been en dat deed me een pijn joh. Maar goed, gaat ook weer over, allemaal leuke bijkomstigheden. Ik heb het hele scala al gehad inmiddels. Bloedneezen, schimmelinfectie, maagzuur, kuitkramp, en toch blijven we lachen en zegt iedereen dat ik er stralend uitzie...zouden ze liegen?? :)

xxx
 
Ik zit vandaag precies op 25 weken, heb soms last van steken in mijn buik, links of recht, maar niet continue, verder gauwer moe dan normaal, verder eigenlijk nog niet zoveel.

Ja, moet meer drinken, pffff, 3 liter water ofzo, nou, volgens mij zit ik daar wel aan, maar ja, we drinken lekker door.
 
Ik ben a.s. dinsdag 25 weken. Nu ik 2 weken thuis ben geweest, merk ik dat het veel beter met me gaat. Ik moet wel vaak 's ochtends nog spugen, maar ik ben niet meer zo misselijk. Nu is het vakantie en na de vakantie ga ik proberen weer wat te werken. Ik heb soms wat last van mijn buik (bandenpijn) en bekken, maar over het algemeen valt het allemaal nog wel mee. Wel ben ik sinds een aantal dagen weer snotverkouden en sinds vandaag ben ik mijn stem kwijt. Erg fijn en zeker als je kinderen dan ook nog eens niet luisteren.
 
Ik ben nu 22 weken zwanger en buiten de bekken instabiliteit en last van me rug geen kwaaltjes.
Als ik geen last van me bekken had gehad dan was het super gegaan ben wel ontzettend moe maar dat hoort er gewoon bij natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan