week 30: Menstruatieachtig gevoel

Hallo, ken't nog iemand dat menstruatieachtige gevoel in de onderbuik/rug? Duurt even (niet als in een minuut, maar lang(er) ) en trekt dan vanzelf weer weg. Echt het gevoel alsof je ongesteld moet worden. Ken het wel van het begin van de zwangerschap, maar nu, in de 30ste week? Vind het vreemd.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Bedankt
 
ja daar heb ik nu ook last van.. dan is het kindje aan het indalen..
ik ben bijna 32 weken zwanger.. en bij mij begon het met 28 weken al..
vk zei dat het kindje met 30 weken bij mij al bezig was met indalen, ik moet a.s woensdag weer naar vk.. en heb er nu al weer 2 dagen last van gehad.
dus denk dat het nu vast ligt.

het is misschien eventjes vervelend.. maarja het hoort erbij he!!

sterkte!!
 
Kan het indalen zijn, bij indalen had ik juist scherpe stekende pijn. TOen ik vertelde aan de VK dat ik deze pijn had bij mn eerste zwangerschap noemde ze het voorweeën. Had het bij de eerste vanaf een week of 28 al! Je kunt eraf komen door even goed te ontspannen met een warme kruik.
 
Ik denk dat het voorweeën zijn. Ik heb er de afgelopen week ook last van gehad (nu 33 weken) maar aanstalten om in te dalen maakt ze echt nog niet, ze ligt nog zo hoog als het maar kan. Mijn andere 2 kinderen zijn overigens ook nooit ingedaald, maar daar heb ik trouwens ook geen voorweeën bij gehad.

 
Hoi Hoi

Ik had het ook al een paar dagen (ben nu 32+4) dus gisteren voor de zekerheid de gyn gebeld.
Moest gelijk naar het zh komen voor controle.
Bleken idd voor ween te zijn en een blaasontsteking :S
Kon geen kwaad.
 
Ik heb het nu heel veel (bijna 37w)
Maar had het de hele zwangerschap afentoe wel, schijnt dat je lichaam toch gewend is aan je cyclus het kan zijn dat je soms maandelijks daar last van krijgt. Ik heb het niet bij gehouden wann het was dus weet niet of het maandelijks was.

Heb nu sinds een week of 3 er vaak last van en de kleine is toen begonnen met indalen dus kan toch er mee te maken hebben. Ik moet maand weer naar de gyn en zal t eens vragen.
 
MissM heeft de gyn nog wat gezegd?
Heb het zelf gevraagd en kreeg gelijk wedervragen: heb je bloedverlies/heb je vruchtwaterverlies/heb je harde buiken? Nee, nou dan is er niks aan de hand....... Dat scheelt natuurlijk, maar wat zal het dan wel zijn. Indalen lijkt mij nog niet bij de laatste controle lag het kindje nog netjes hoog en het maagzuur begint sinds gisteravond pas een beetje.
Voorweeen/voorbereiding van het lichaam vind ik nog wel logisch. Ook na het lezen van steken in de schaamstreek (vandaag geplaatst). Die heb ik ook soms, maar wederom niet regelmatig of vaak.

Ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan