Week 37 word ik ingeleid

Hi dames,

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik in week 37 word ingeleid. Spannend. Bij mij wordt het dus geen maart maar een feb kindje. Misschien wel Valentijnsdag! Ik ben wel blij want lig alweer dik 2 weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en het wordt anders helemaal zo lang. Nu weet ik nog max 4 weken tenzij de vergtiging veel erger wordt. Maar wel jammer van het inleiden. Ik had natuurlijk liever gehad dat de bevalling natuurlijk op gang kwam.

Hoi,

Jeetje das heftig:(. Wij gaan op 14-02 trouwen :) dus dat is zeker een mooie datum haha.

Heel veel succes en dat je over 4 weken een prachtig en gezond kindje in je armen mag hebben!

Liefs

oh je weet het al, eigenlijk ook wel fijn, zeker na al die problemen en vergiftiging

hoe wist je dat je dat had?

inleiden is nog wel natuurlijk bevallen, enige wat onbreekt is het midden in de nacht wakker worden en erachter komen dat het begonnen is

succes, misschien dat ik een weekje later kom met mijn meiske.

Groetjes sabine

Fijn dat je iig een uiterste datum hebt! 4 weken is een hele tijd, maar toch liever 4 weken de kleine nog bij je dan een kleintje wat in de couveuse moet nietwaar??

Sterkte meid!
Liefs ciomama

Omdat mijn bloeddruk elke keer zo hoog was moest ik wekelijks op controle om die te meten en dan werd ook direct m'n bloed en urine gecheckt. Mijn bloed is nog goed maar urine sinds 2 weken niet meer (eiwit in urine). Dat is een signaal. Maar ik heb nog geluk want ik ben (nog) niet heel ziek.

Terug
Bovenaan