Week 41...

Goedemorgen,

Of nou ja goed... Vandaag ben ik 41 weken zwanger, en nog nergens ook maar een hint of teken dat mevrouwtje zin heeft om eruit te komen.

Mijn zoontje (nu 20 maanden) was 11 dagen te laat, ik had zoooo gehoopt dat mijn meisje wat meer op tijd zou komen, maar helaas.

Nog meet dames overtijd?
Zijn er bij jullie al concrete plannen gemaakt? (strippen, inleiden etc.)
Ik ben afgelopen maandag gestript, maar dat heeft dus niets uitgehaald. De vk wilde het vandaag weer proberen maar ik heb het afgeslagen, ben bij mijn zoon ook 2x gestript, gern resultaat.
Als ze er maandag niet is moeten we voor controle naar het zkh, ben benieuwd.

Volgens mij heb ik in iedergeval een lekker huisje in mijn buik 'gebouwd', hihi!

Sterkte met de laatste loodjes!
X
Evje

Hoi Evje,
Ik ben zondag 41 wkn en hier ook nog geen tekens dat de kleine op komst is.. Gelukkig is hij afgelopen dinsdag alsnog ingedaald, daar had hij daarvoor ook nog geen zin in.. Ik heb dinsdag weer controle, en donderdag naar het z'huis... Hoop dat die kleine zich snel meldt!

Hier ook overtijd...3 dagen nu!
Heb nu wel een datum dat ik ingeleid ga worden, dus dat geeft wel wat rust vind ik! Verder ook nog geen een teken dat de kleine zou komen...nog geen ontsluiting kunnen voelen...
sterkte met de laatste dagen!!

Hoi,

Ik ben maandag 40 weken zwanger...
Afgelopen maandag heeft de gynaecologe mij ook gestript en dat heeft ook niets geholpen, maandag gaat ze dat weer doen als ons kleine meisje er nog niet is.
Maar bij mij helpt het ook allemaal niet hoor...
Mocht ze een week later nog niet geboren zijn wordt ik ingeleid.
Dus ze laten me lopen tot ong 41 weken en langer niet.

Onze zoon van nu 4 jaar is met 38 weken gehaald ivm hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging.
Van deze kwalen heb ik nu helemaal geen last.

Het rommeld nu wel vaak bij me maar het zet helaas elke keer niet door... GRRR
Ben het ook zo zat...(al een aantal weken hoor).

Maandag maar weer afwachten, dan wordt er ook gelijk een afspraak gemaakt wanneer inleiden..

Jij ook succes met je laatste loodjes..

Groetjes,

Terug
Bovenaan