week 5 en onzeker

Hoi

Een onzekere dame hier. Na een miskraam die we in week 14 ontdekte
Ben ik weer zwanger.
Vanaf de 2e week wist ik het. Ik voelde me anders, was super sjaggie enhad continu pijn in mijn buik.
Vandaag is die pijn echter ineens opgehouden. Ik voel nu niets meer (de vorige keer dat ik niets voelde zei mijn man dat het wel mee zou vallen en hij had ongelijk nu voel ik dus weer niets, wel zijn mijn hormonen enorm aan de gang ik ben emotioneel ongelooflijk, maar mijn buik is rustig.
Hoe kan dat nu. Kijkend op de zwangerschapskalender praten ze alleen maar over een hormoon in plaats van over wat je allemaal zou kunnen voelen.
Zou het dan toch weer mis gaan?
Wie heeft dit ook meegemaakt en is nu toch die 14 weken voorbij en nog steeds zwanger?

Hoi,

Ik heb dit zelf niet meegemaakt maar ik wil je even heel veel sterkte wensen. Ik hoor vaak verhalen van vrouwen die ineens geen kwalen meer hebben en waarbij het wel goed gaat.

Sterkte dus!

Hoi,
Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Afgelopen vrijdag heb ik getest, positief. Ik heb in juli een miskraam gehad bij 11 weken. Ik was de afgelopen dagen bij vlagen misselijk en had buikpijn. Vandaag ben ik niet misselijk en mijn buik is rustig. Ook zijn mijn borsten niet pijnlijk. Ik ben ook erg onzeker en bang, ben er continu mee bezig. Ik heb een zoon van 2,5. Toen een ongecompliceerde zwangerschap. Ik kan mij herinneren dat het ook even rustig was in deze week en dat ik rond week 6 erg misselijk werd. Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt. Veel sterkte.

Terug
Bovenaan