week 7

<p>Dames,</p><p>Op dit moment ben ik 7 weken zwanger. Echter heb ik de afgelopen 2-3 dagen last van oud bruin bloed/ afscheiding.  Ik weet neit wat ik hiervan moet denken. Heb contact gehad met de verloskundige en deze zei dat het rond dit tijdstip van de zwangerschap normaal is. </p><p>Ik ben enorm onzeker over mijn zwangerschap. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p>

Ik heb tot zeker mijn termijnecho echt wat druppeltjes bloed verloren , dus datvan jou is pud bloed. Dat kan geen kwaad. En ik ben op dit moment 17+5 weken zwanger 

Je weet het natuurlijk nooit. Maar wat ik je wel kan vertellen  is dat als je echt een mk hebt je echt bloed verliest en niet een beetje in je afscheiding daarbij zeg je dat het bruin is en dus oud bloed. Dat is een goed teken. Ga je vooral niet gek maken met opzoeken op internet want dat werkt je alleen tegen. Mensen delen nou eenmaal eerder negatieve ervaringen dan positieve. Nogmaals je weet t niet. Deze periode is wat dat betreft gewoon echt heel vervelend en onzeker. Maar gelukkig gaat dat over. Sterkte. 

Hoi,
wat vervelend zeg.. misschien kan je om een vroege echo vragen. Wat hierboven gezegd wordt is niet helemaal waar, mijn miskraam begon ook met licht bruinverlies... het kan beide kanten op gaan.. succes en ik hoop op het beste voor je

Terug
Bovenaan